Jurkjes met lange mouwen. Alledrie van de Hema.
Ik weet nu al dat m’n moeder gaat klagen over het 19635e kledingstuk met panterprint.
Jurkjes met lange mouwen. Alledrie van de Hema.
Ik weet nu al dat m’n moeder gaat klagen over het 19635e kledingstuk met panterprint.
Wat leuk!!!
Ik heb voor onze zoon ook een jas in een maat te groot gekocht en dan expres met van dat elastiek bij de polsen, zodat de mouwen in ieder geval niet over z’n handen heen gaan zolang hij nog iets te groot is.
Wij zijn vandaag ook wezen kijken voor een wandelwagen maar eigenlijk wisten we al wat we wilden: een Joolz Geo2. Een flinke rib uit het lijf van onze ouders haha, ze wilden allebei wel betalen dus we konden wel voor een duurdere kiezen. We gaan morgenavond bij Prenatal bestellen want dan is er een goede deal.
Dit is de eerste grote aankoop dus het is wel spannend! Zo bizar ook dat ons kindje daar straks in ligt.
Maken jullie dan wel gebruik van de mazzeldagen? Die starten maandag
Ja, morgenavond online vanaf 18.00 of 20.00!
Ben er nog iedere dag zo blij mee! Dus zeker doen! Ik wilde met al m’n hormonen ook een bepaalde kleur, heb jij dat ook?
Oke gelukkig haha. Denk al niet dat je die deal misloopt!
Zoooo mooi! En forever mooi heb dat spul nu al jaren en wordt nog steeds veel mee gespeeld
Ik bewaar het ook voor later mocht ik oma worden
Niet per se, ik vind de meeste kleuren wel mooi!
Ga je veel plezier van hebben! Wij hebben een Joolz Day 3 en ben er zó blij mee. Wel met heel veel dank aan mijn ouders inderdaad, zelf had ik niet zo’n dure wagen kunnen/willen betalen haha
Ga je geen spijt van krijgen! Heb hem eerst 2 jaar intensief gebruikt voor mijn dochter gebruikt. Nu ligt mijn zoontje er in en heb nu uitgebreid met voetenplankje. Dus hangen/liggen ze er met zin tweeen aan!
Heb mijn ogen nu laten vallen op de buggy van Joolz als J straks kan zitten!
Ik heb ook de geo 2, zo fijn! Ga je geen spijt van krijgen.
Bij van Asten hebben ze ook regelmatig mooie deals, ook de Geo zag ik bijvoorbeeld deze:
Misschien heb je er wat aan! Ik was ook op de 10% van de Prénatal aan het wachten maar die van mij was toevalig goedkoper hier.
Voor de jongste:
Voor de middelste:
Voor de oudste:
Met haar moet ik nog even samen kijken, ze heeft zo’n eigen smaak nu en wil het liefst alles zelf uitzoeken.
Hallo, waar is dit van?! Heel leuk
Alles komt van Next, Zara en H&M