Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik heb dit even gemist maar jeeeeemig wat Kut :scream::scream:

1 like

Had dit ook gemist. Wat akelig zeg!

1 like

Nou ik heb ook een namaak (hij was uitverkocht en ik wilde het)
Maar dat ziet er precies hetzelfde uit @DahliaDavin. Ik zal morgen wel ff twee foto’s maken van de logo’s

@Hetty heb je al de poezen lijn gekocht van carlijnq :grinning: ik heb een mandje vol maar ben even aan t nadenken wat ik echt wil hebben

Ik heb net samen met L de website uit zitten pluizen wat ze allemaal leuk vindt :joy:
Zij wil graag voor zichzelf de denimjurk (maar die vind ik nou juist het minst leuk), wat heb jij voor P in je mandje?

2 likes

Ja snap ik, naar gevoel gewoon.

1 like

Eindelijk een kinderwagen uitgezocht pff. Ik zag echt door de bomen het bos niet meer, vandaag naar Babypark en Prénatal geweest voor advies. Wilden er graag één die geschikt is voor het bos en hij moet ook niet te robuust zijn. Uiteindelijk is het de Easy Walker All Terrain geworden. De verkoopster zei dat er vanaf maandag 10% korting is op alle kinderwagens bij Prénatal, duss voor wie nog op zoek is naar een nieuwe kinderwagen, scheelt weer. Wij wilden dus wachten tot maandag maar toen vond ik ineens deze aanbieding online bij VanAsten, echt helemaal top want is nog de iets luxere versie (Peak) inclusief een aantal accessoires. Wie weet heeft iemand er wat aan (ik vond 'm eerst niet met Google).

Ditte, ik twijfel nog of ik de poezen legging erbij wil of een curdoroy broek (die oranje) en ik vind dat vestje met #1 ook heel leuk.
Maar ik wil nu alleen kopen wat ik echt wil hebben en dan de sale afwachten wat er nog is…

Edit die denim jurk vond ik ook niet super idd :see_no_evil:

9 likes

Wij hebben ook een easywalker, super blij mee nog steeds!

Ah fijn om te horen! Ik vond hem zo in de winkel echt mega wendbaar en licht te besturen. We hadden daarvoor de Dubatti van Babypark op het oog en vond het echt een verschil (terwijl ik die eerst op zich ook wel fijn vond, maar dus wel zwaarder). En nu qua prijs helemaal een verschil.

Ja hij rijdt echt super lekker soepel en ook makkelijk met 1 hand. Wij hebben nu de extension set zodat we straks reiswieg + zit erop kunnen, ben benieuwd hoe dat bevalt dan zal hij vast iets zwaarder rijden :stuck_out_tongue:

Ja ik zag dat dat ook kon, wel handig! Vond hem inderdaad ook soepel te besturen met één hand, wat ik ook wel fijn vond in combinatie met hond :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De axiss hebben wij en vind ik heel fijn! Ideaal dat je de stoel kan draaien😃

1 like

Allemaal Zara

8 likes

Boxers incl bijpassend hemd en bij de muts en handschoenen nog een sjaal (en de handschoenen kwamen in 2 paar)

11 likes

Zo leuk allemaal

Ik vind deze zo geweldig…

Maar 80 euro :sob:

4 likes

Wat heftig om mee te maken :scream: en echt maar €250 voor de inhoud??? Wat rot ook dat er dan ook nog dingen bijzaten met emotionele waarde!

1 like

Voor de baby

9 likes

Oooh die jas heb ik in het roze op mn wishlist staan voor babyzus! Zag hem in de folder staan vanochtend dus ga er vanmiddag nog ff langs haha! En dan is het voorlopig echt klaar met Zeemanaankopen hoor. :joy:

@Moon86 aaah super leuk! K. Heeft weer de halve ochtend met der regenboog zitten spelen. Poppetjes erop, boog op zn kop en poppetje erin en wipwappen etc.

Die toren is ook gaaf zeg!

2 likes

Van de action, past zo leuk op dr jungle kamertje. Nu nog ff kijken waar ik ‘m ga hangen.

8 likes

Leuk!! Die bovenste jas zag ik ook hangen, maar is helaas eeeeeecht niet haar kleur.

2 likes