Ja niet dus, jammoooooor.
Moest even het vergrootglas voor de muv pakken hahah.
Hahaha, had ik ook niet gezien. Zag alleen linksboven Cybex, maar wist niet voor welk model je wil gaan.
Wij willen binnenkort een nieuw stoeltje. Zit hier een goede aanbieding tussen? We hebben nu de Maxi Cosi Pebble en die is een beetje krap aan het worden
Geen idee! I’m just the messenger
Wij hebben de maxi cosi axxis voor in mijn man zijn auto (die heeft geen isofix) en is een fijne stoel! In mijn auto de axxisfix maar idd ook bij babydump gekocht want scheelde flink met Prenatal qua prijs!
Ohh zo lief dat je me hierin tagt! We willen nog een week (of 2) afwachten of ze heel misschien de auto nog vinden en de stoelen en daarna pas nieuwe kopen maar misschien moet ik dat nu maar gewoon laten varen en in de actie die dingen kopen
Echt zo kut. Krijg je iets terug vd verzekering of helemaal niet? Anders zou ik lekker nieuwe kopen en mochten ze nog terecht komen de oude op marktplaats verkopen
Of de nieuwe nog niet gebruiken en pas na die tijd? Kun je ze gewoon nog terugsturen altijd
Is die 10% korting op een Tripp Trapp een beetje oké? Of komen daar nog wel betere acties voor langs?
Marktplaats die stoelen worden gewoon niet slecht dus die zou ik altijd tweedehands kopen!
Nou we krijgen er eentje als kraamcadeau van mijn ouders New born set nemen we wel over, voor die paar maanden hoeven ze geen 100 euro neer te leggen!
Oké jaaaa doen dan! Haha
Wij hebben geen auto, dus als ik isofix of assifix lees is het in mijn hoofd echt
€250 voor de inhoud (2 autostoeltjes, meiden waren naar het strand geweest dus hun sandaaltjes, slipstops, kleertjes, geboortehanddoeken, alles lag erin . Niet echt haalbaar om te vervangen met die €250)
@Anna88 ik weet niet hoe lang retour termijn is, maar verzekering wacht sowieso 30 dagen tot ze iets uitkeren ook. Tering irritant eigenlijk
He wat kak van al die extra spullen ook. Zeker dingen als geboortehanddoeken enzo, is toch niet echt vervangbaar. Echt wat een achterlijke maloten heb je toch
M’n schoonmoeder wilt wel nieuwe maken, maar is toch anders. En het gevoel dat iemand zo met je auto weg rijdt (en dat ook zien op beeld) is gewoon echt naar. Afgelopen 2 nachten ook beroerd geslapen