Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wel bizar trouwens de nieuwe collectie carlijnq staat nu al op Ali.

Erg hè? Ik vind de kwaliteit ook super goed :grimacing: de kleren die ik toen kocht past hij nu pas, maar het staat echt geweldig

Dit voor mijn jongste dochter:

En dit voor mijn middelste:

En alvast een schoencadeautje voor Sinterklaas :eek: voor mijn oudste dochter. Ik zag het voorbij komen en ze is gek op stenen verzamelen dus dit leek me echt tof. Je weet vooraf niet welke steen je krijgt:

En ik moest net noodgedwongen stoppen met shoppen maar was nog niet klaar dus jullie zien mij hier vanavond weer :thumbsup:

18 likes

Oke dit is het laatste.

12 likes

Hoort dat afslijten/kaal worden niet gewoon bij kinderschoenen? Die van M. (bijna 3) zijn na 2 weken al lelijk, welke schoenen het ook zijn. Haar Birkenstocks missen al stukken kurk, omdat mevrouw met haar tenen remt op de fiets… Bedenk me net dat haar nagels vast daardoor zo vaak breken. :thinking:

1 like

Oh, ik ben zo jaloers op die Feetje pyjama’s! Baal nog steeds dat ik daar bij misgegrepen heb.

1 like

Zo leuk allemaal! Heb je het Zara babynestje via IG koopjeshoek?
Zag 'm ook voorbijkomen :heart_eyes:

1 like

Op Vinted staat er nog veel! Ook in nieuwstaat of nauwelijks gebruikt. Daar heb ik ze ook van.

@Glitch dank je! Via een kastje van IG heb ik hem :slight_smile:

1 like

Ik heb ze hier gekocht:

Sowieso een hele leuk webshop met origineel speelgoed. En wat leuk dat jouw dochter ook van stenen houdt. E. verzamelt ze maar ook in de meest random stenen ziet zij de schoonheid haha dus dit zal vast een succes zijn.

1 like

Nou. Ik doe m’n allereerste Vinted bestelling. Nu 1.5wk terug, en nu is je geannuleerd met de reden: ik heb geen tijd het artikel te versturen.

:frowning::frowning::frowning::frowning::frowning:

Awh ook niet met een zwart topje eronder? Zou echt zo cute zijn

Can relate tho

2 likes

Ik haat de zeeman echt en vooral die insta!!! Steeds post zij zo’n leuke dingen die ik dan MOET hebben…

1 like

Ja en nu wil ik die droogbloemen hahaha

2 likes

Welke insta?

2 likes

Mijn man meent dat ze mij daar inmiddels wel bij de voornaam kennen zovaak als ik er kom :joy:

1 like

4 likes

Hahaha wat jullie hebben met Zeeman / Vinted / Zara / Lindex heb ik met H&M.
Als er dan weer een nieuw setje is met stipjes of konijntjes dan MOET ik die hebben. H&M valt ook eigenlijk altijd goed bij J, terwijl Zara en Zeeman qua pasvorm niet goed zijn voor haar.

4 likes

Ik hoop op een cybex autostoel :upside_down_face: