Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Waar heb je deze leukerds vandaan? :heart_eyes:

Is van het merk totsbots! Ik koop het vaak bij earthlets.com is wat goedkoper

1 like

Ik lees overal dat de neuzen van de dr Martens zo kapot zijn bij kinderen. Iemand ervaring mee ?
Zoontje is 1,5 dus misschien niet heel handig dan ?

Iemand tips voor leuke schoenen heb nog een code bij zalando :rofl:

Zijn snel kaal ja, niet kapot maar wel afgesleten. Schoensmeer werkt wel om ze weer eventjes mooi te krijgen (maar ik koop ze altijd tweedehands dus loop dan al even achter). Zelfs bij m’n driejarige, maar al het spelen/kruipen/klimmen eist z’n tol denk ik sowieso wel snel op leren schoenen? :slight_smile:

1 like

Me altijd voorgenomen dat ze op de fiets een helm zou dragen, maar inmiddels fietsen we al sinds februari met haar dus eindelijk maar eens geregeld. Maat xs, mevrouw heeft een groot hoofd voor haar leeftijd (48cm) maar dat lijkt hierdoor nog 10x groter haha. Ze was het er vanochtend met passen niet helemaal mee eens, dus hoop dat als we straks daadwerkelijk gaan fietsen het beter gaat :joy:

Lokale fietsenmaker had trouwens niks op voorraad. “Ja mevrouw, dat verkoop ik zo weinig daar begin ik niet aan. Maar ik kan het wel bestellen hoor!”. Uhm als je dat nou gewoon eens bij iedere mamafiets, zitje of kinderfiets aanbiedt? Goede bijverkoop zou je denken :woman_shrugging:t2:

8 likes

image
image
Muslin squares van de Next onder het mom ‘ze zeggen dat je er niet genoeg kunt hebben’.

7 likes

Ik ben behoorlijk los gegaan op Vinted. Veel is op de groei gekocht voor straks. Nu heb ik nog een setje kleding waar ik op aan het bieden ben en daarna gooi ik de app er even af denk ik. Veel te verslavend😂

Samenvatting

14 likes

Jaaa wat goed! En wat een schattige helm :heart_eyes:

Kennen jullie trouwens het merk Oeuf? Prachtige kleding, maar daarvan gaat dus een tweedehands alpaca truitje in maat 82 voor €60 weg op Vinted. Wooow bizar duur

Hij staat ook superschattig. Was met weggaan nog ff drama hem op te krijgen want ze trok hem steeds af, maar toen we eenmaal aan her fietsen waren was het prima. Waren even langs opa en oma gegaan en toen we daar weg gingen kwam ze zelf alweer met de helm aanlopen :ok_hand:t3: (Nog wel klein beetje drama met opdoen).

Wajooooo wat bizar die bedragen. Zit ff snel te googlen maar zo’n trui kost nieuw rond de €80,-? Dan ga je dat er toch niet 2e hands voor betalen :face_with_raised_eyebrow:

Oh dan is het helemaal bizar, er stond zelfs bij dat hij veel gedragen was maar in goede staat. Ach, ik verkoop mijn Hemabroekjes door voor 2,50€ per stuk. Verschil moet er zijn!

1 like

@Oprah help :smiley: is dit van aliexpress? Ik vind deze pakjes zoooo leuk!

3 likes

Je kan bij Ali op afbeelding zoeken!
Gooi deze afbeelding er in dan zie je het zo (of niet haha)!

2 likes

Joe :upside_down_face:

3 likes

:unamused::unamused::unamused:

Maar heldin haha, dankjewel!

1 like

Jee, het is toch echt niet meer normaal hoeveel dropshipping er wordt gedaan :scream:.
En vind het ook stom dat CarlijnQ wordt nagemaakt op Ali, durf dat dus ook niet tweedehands te kopen…

1 like

Twin helm :sunglasses: mn baby heeft deze ook!

1 like

Bij mij niet gebeurt, ze waren nog helemaal netjes.
Toen ik ze kocht was mijn dochter ook rond de 1,5 - 2 jaar. Heb ze ook nog kunnen verkopen en ga ze dit jaar weer halen.

Als je het tweedehands koopt kan je een foto van het label vragen. Ik heb al eens eerder bekend dat ik een keer namaak gekocht hebben dat is echt veeeel minder goede kwaliteit. Dat zie je echt meteen :slight_smile: dus als ze dat niet willen geven weet je genoeg.

1 like

Hopelijk gaat ze autorijden dan fijner vinden! Eindelijk vooruit!

2 likes

Ik moet zeggen dat de namaak carlijnq echt top kwaliteit is op Ali.
(Ja slecht maar wou het een keer uitproberen en koop verder altijd echt).
Maar je kunt het wel aan het label zien. Made in… klopt niet :rofl:)

1 like