Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

@HotMomma bij deze zit de pen aan een touwtje vast! Maar mijn kind kennende is dat vanmiddag al losgetrokken.

2 likes

secondenlijm + pen + hand ?

1 like

Ik wist dat ik wat vergeten was in te pakken!

2 likes

Ik wil beide outfits aub

7 likes

Hallo waar is dit van? Ik ben verliefd op de onderste.

Pre.natal!

1 like

En

Ga toch maar eens een echte tweeling van ze maken.
(tegen de tijd dat Prenatal dit geleverd heeft zal het wel sneeuwen)

25 likes

Zo leuk! Ik twijfel heel erg over die onderste voor B. Maar ze heeft al 3 jassen voor de winter :sob:

Ja dit is ook de tweede voor N. Heb nog een fantastische luipaard jas van Zara sale vorig jaar kerst :joy:

1 like

een van m’n beste vriendinnetjes gaat bijna bevallen! ik wil haar een mooi cadeau geven, mag best een beetje luxe zijn. wat zijn jullie leukste of handigste cadeaus geweest?

Omg hoe leuk

13 likes

Omg, ik wil dit allemaal. Waar komt het vandaan?

1 like

Leuk vond ik een massage, kan ook hoogzwanger of na de bevalling. Of evt babymassage ofzo.

Handig: ik heb een babynestje van een vriendin gehad en de eerste 3 maanden dagelijks gebruikt.

Maar wat handig of leuk is verschilt eigenlijk ook weer heel erg per persoon. Ik lees ook wel eens dat mensen thuisbezorgd binnen heel fijn vinden, daar zou je mij dan niet heel blij mee maken.

De huismuts tipt vaak een handdoek van Palais de l’eau, maar dat ding kost echt €50! Alhoewel me het wel heel handig lijkt.

1 like

Zou ik met maatje M nog in maat 164 passen? Ik wil dat croissant shirt :croissant:

6 likes

Vast wel! Lekker naveltruitje

2 likes

Beter voor iedereen als ik dat maar niet doe :joy:

Woooow wat super leuk dit!!

Zo leuk! Jammer dat het vanaf 134 is en niet in kleinere maten!

Wat ik voor onze baby heb gekocht en toen dacht dat het ook een leuk zou zijn om te krijgen is een hydrofieldoek met naam. Ik heb de mijne van atelier an.nur, daar borduren ze de naam erin. Er zijn vast ook andere (web)winkels die dat doen. Veel dingen koopt een aanstaande moeder al zelf, dus als je iets geeft is het leuk om iets tijdloos te geven of iets wat iig duurzaam is.

1 like

Baby poept kei veel dus ietsje meer luiers nodig maar nu hebben we echt genoeg

13 likes