Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ooooh Zara?

@Suvi @Zitzak Hebben jullie de Baby Brezza ook gebruikt voor de standaard Nutrilon 1? Deze staat niet in de tabel van Baby Brezza. Net op de gok twee flesjes gemaakt met de instellingen van Nutrilon 2, maar de flesjes leken wat wateriger dan normaal.

Heb nu even wat andere voedingen op een rijtje gezet, om op basis daarvan te achterhalen welke stand de juiste zou moeten zijn…

• Hero Baby Nutrasense gebruikt de verhouding 4,7 gram (1 schepje) per 30 ml. Daarbij adviseren ze stand 3.
  • Bij AH 1 gebruiken ze de verhouding 4,3 gram (1 schepje) per 30 ml. Dan adviseren ze stand 4.
  • Bij Nutrilon pronatura advance 2 gebruiken ze de verhouding 4,8 gram (1 schepje) per 30 ml. Daarbij adviseren ze stand 4.

Kortom. Ik denk dat we stand 3 moeten proberen (ipv 4 zoals net gebruikt). Of redeneer ik nou helemaal verkeerd :thinking::thinking:

Nee wij hadden altijd Kruidvat poeder, maar hier staat ie toch gewoon tussen? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.babypark.nl/media/upload/pdf/baby_brezza_settings.pdf&ved=2ahUKEwja0dvQ-ubrAhUOMewKHcATDKMQFjAAegQIDRAC&usg=AOvVaw3taMafCIfhroyBphztFcqX&cshid=1600028860661

Haha ook mijn logica. Ik had er 2 nodig, dus koop ik er 5 :joy:

1 like

11 likes

Is dat het ene shirtje met Peter Pan kraag? Die had ik besteld, net binnengekregen…

Maat 68, ziet uit als 56 :sob:

Ben nu alles aan ‘t uitzoeken, gaat al best wat retour :upside_down_face::upside_down_face:
Haat aan maten.

2 likes

Jaaa die eerste. Ik heb 74 besteld dus dat kan ze nog wel aan hopelijk haha. Maar inderdaad die maten zijn zo stom. Want ik had deze dus ook in 74 besteld maar die kan ze nu al aan (kind zit eigenlijk net in 62):

Nou ja hopelijk met dat shirtje met peterpankraag eronder dus als dat echt zo klein valt.

4 likes

Of überhaupt niet gepast heeft :scream::kissing_heart::nerd_face:

2 likes

Heb je een linkje van de eerste? Kan hem niet vinden!

2 likes

Voor op de achterbank

15 likes

Dit is echt bij ons echt zo’n hit! Ze hebben er allebei 1 en zitten echt hele reizen te tekenen, vorig jaar naar Frankrijk hebben we bijna de hele reis alleen maar krregggkrrggg van dat gekras op die borden gehad. 10/10

5 likes

Verlies de pen niet… Ook hier een grote hit geweest, maar heb vaker dan me lief is dat ding weer ergens vandaan moeten plukken omdat hij gevallen was :sweat_smile:

1 like

Wat slim!! Ga ik onthouden!!

En wellicht de len vastmaken met een koord aan dat ding zelf ofzo? @Arya

2 likes

Vanaf hoe oud is dit leuk? Ik ben een beetje op zoek naar dingen om R van 16 maanden te vermaken op de achterbank, maar is nog een beetje lastig denk ik

I was vorig jaar 18m en dat ging prima. Ik heb de versie van Fischer price, die heeft een iets kleiner formaat en de pen zit er met een touwtje aan vast dus is misschien wat handzamer.

2 likes

Die zin ‘voor op de achterbank’ lees ik in die kinderstemmen van het Gordeldier reclame. Kent iemand die nog :sweat_smile:

15 likes

Omg oldskoooool! :sunglasses:

@HotMomma haha ja dat hebben we nu ook gedaan, maar hadden we op de heenreis niet echt over nagedacht en we bleken net iets meer nodig te hebben dan alleen touwtje er aan vast knopen (hij schoof doodleuk het touwtje van de pen haha).

@anon18050057 Denk dat het prima kan hoor, krassen is sowieso al leuk voor ze en ze hebben snel genoeg door hoe ze het weer uit moeten vegen.

1 like

Hahaha wij zijn inmiddels aan ons derde exemplaar toe. Ik heb het vermoeden dat J er brailleschrift op wilde schrijven, getuige het aantal putjes en deukjes.
Maar dit is inderdaad een hit!

4 likes