Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Vet leuke spullen gekocht:

17 likes

Zara?

Yes! Alles

1 like

Nee! Ik postte laatst nog in wjekw dat ik niet begrijp dat niet iedereen een helmpje op doet bij het fietsen. Vooral bij die kleintjes voorop. Je hebt letterlijk niks te verliezen en alles te winnen.
En hier in de stad is t echt maar 10% ofzo die ik zie met helm en ik begrijp het niet.

@Paardenmeisje wij hebben er een van decathlon die je kunt verstellen, die zat bij ons goed!

5 likes

Via Vinted.

16 likes

24 likes

Wij hebben ze ook. Zo lief

1 like

En @Wonderland is het leer een beetje soepel? Ik vind ze zooo leuk staan maar weet nog wel wat een blaren ik er zelf van kreeg :woozy_face:

Nog niet aangehad. Zijn nog te groot hahah. Nichtje heeft ze ook en die heeft geen blaren gehad geloof ik.

1 like

Zul je zien dat ze onder protest langer blijft zitten :roll_eyes::joy:

Ik dacht nog, goh volgens mij hadden we ook zoiets als dat gestippelde broekje voor L. toen zij een baby was.

:cold_face:

34 likes
Geshopt bij Zara. Alles in zowel maat 74 als 80. Ze kreeg eerder een badpakje van Zara cadeau maat 80, het paste niet terwijl ze toen maat 68 had 😑 Dus voor de zekerheid alles dubbel besteld.

17 likes

Ook wat leuk! Dat is een vaste collectie allemaal? Zodra we de 20 weken echo gehad hebben, ga ik lossss

1 like

Ik heb een paar schattige Donsje slofjes op het oog op Vinted/ MP maar ik vind die van 0-6 maanden er zo klein uit zien. Ik dacht er zelf aan om ze rond 3 maanden aan te doen ( daarvoor lijken ze mij alsnog wat ‘zwaar’ voor die kleine voetjes). Mijn eerste baby was al vrij groot ( incluis grote voeten), heeft iemand enig idee hoe groot die leren slofjes vallen? Als in te vergelijken met een maat?

Vandaag komt mijn H&M bestelling binnen :smiling_face_with_three_hearts: zo benieuwd naar die kleine pakjes, voelt echt zo lang geleden!!

Edit: ah zie op de website de size chart al! Nevermind

3 likes

Mijn zoontje paste geen donsje. De 12 tot 18 maand waren bij 9 maanden zelfs al te klein :sweat_smile:
Valt zeker niet ruim. Ik had toen de cm even gemeten van voetje en hield al niet over.

1 like

Ja dat broekje hebben ze dus sowieso al ruim 2 jaar in de collectie haha :sweat_smile: Het linkerbroekje en linkertruitje zijn van noppies, de rest is van prenatal eigen merk!

1 like

Ik vind juist dat donsje groot valt, althans bij mijn beide kinderen. Ik denk echt dat het per schoen/model verschilt helaas. En ook met of zonder voering maakt een groot verschil is mijn ervaring.

1 like

Zo cute! Waar is dat beige broekje met stippen van?

1 like

Welke bedoel je? De linker is van Noppies, maar die is wit met grijze stipjes. Het rechterbroekje is van Prenatal, die is grijs met lichtroze stipjes. Ze staan wel op de site van Prenatal!

Ah thanks! Zijn heel leuk!

1 like