Ongevraagde tip: het nieuwe boek van Charlotte Dematons, Alfabet, is echt zo leuk ook nu al voor jezelf haha
Dat dacht mijn moeder ook. Tot M. na vijf bladzijdes zei: “Stom boek, oma!”
Over een paar weken is het weer Kinderboekenweek. Dan koop ik altijd een boek dat leuk is voor nu en een mooi prentenboek voor later. Ben me er nu al op aan het verheugen.
Ja, vind ik ook!!
Misschien als ze iets ouder is, @Camper? Ben even kwijt hoe oud je dochter precies is, maar mijn neefje en nichtje (3,5 en 5) vinden het geweldig samen! Mijn nichtje is ook echt met letters bezig op school, dus dat scheelt misschien. En mijn neefje benoemt alles gewoon op z’n eigen manier. ‘een slang!’ -ja, een adder heet die- ‘nee, een slang!’.
Logisch dat hij ‘adder’ niet kent, maar zo gaat het bij alle woorden, haha.
Ze is bijna 3. Maar opa en oma hebben ook een “haaienboek” (Finding Nemo) en die vindt ze een stuk leuker. Ik heb Alfabet nog niet gezien zelf, maar het gebrek aan een haai op de eerste 5 bladzijdes zal de aanleiding tot haar reactie geweest zijn.
Heb ik dit nodig in m’n leven?
Oh dit klinkt goed. Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat dit écht nodig is… want we redden het ook prima met gekookt water etc. Maar een tweeling hier, dus elk apparaat waarmee we wat tijd kunnen besparen is welkom .
En inderdaad onder het mom van straks weer doorverkopen gekocht. Zoals bij vrijwel alle babyspullen denk ik.
De haai staat ongetwijfeld op bladzijde 8
Oh help … ik heb de trui ook én al gewassen, maar een maatje kleiner past 'ie niet dus ben benieuwd dan haha!
Bij mij is hij volgens mij niet gekrompen, hoor. Al een aantal keer gewassen (30 graden).
Ohhh dat zwarte jurkje met bloemetjes in het midden, van HEMA, had J ook. Inmiddels te klein maar zo’n leuk jurkje.
Hier ook een tweeling en echt veel plezier gehad van dat ding! Tip: maak hem wel elke week schoon. Hebben een paar keer gehad dat er te weinig poeder bij het water kwam doordat de doorgang beetje dichtgeslibt was en de verhouding daarom niet goed meer was
Edit je was me net voor @Taartje
Zoooo leuk, zeker bij kleine kindjes! Heb die ook gezien en dan voel ik meteen een soort van knauw in mijn onderbuik.
Niet echt een kinderaankoop, maar wel een kinderkamer aankoop Maar dan tweedehands voor €40,-. Helemaal blij!
En heb een Vinted pakketje met babykleding met verschillende maten net opgehaald. 16 onderdelen voor €20 en ziet er nog als nieuw uit. Echt zo chill
Oh deze hebben we al een jaar staan in de woonkamer. S is er echt dol op. Niemand mag op z’n stoel. Ook z’n knuffels niet, haha. Het is echt zijn territorium en zit erop als een king.
Zou dit zelf ook allemaal dragen