Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

pff heb net 28 artikelen bij de Zara besteld :roll_eyes:

4 likes

Je maakt me nieuwsgierig, er zijn wat dingen tegen gevallen uit mijn bestellen dus heb weer een nieuwe reden om te bestellen :joy:

Ja leuk is ie he! Ik had m eerst gevonden op Bol, maar uiteindelijk besteld op de website van de ontwerpster zelf. https://www.lien-ontwerp.nl/winkel/vriendenboek-dieren/

1 like

Kan je zo goed slagen daar ja? Ik had het ooit maar kreeg allemaal Franse mails toen verwijderd en toen begonnen de shirt reclames op YouTube waardoor ik het nooit meer wil installeren. Maar nu twijfel ik.

Heb maar ff super veel besteld! Want weet niet zo goed welke maat ze nu heeft hahaha en vooral bij Zara niet :upside_down_face:
Gewoon lekker simpele dingen nu.

8 likes

Ik vind vinted veel fijner dan marktplaats of fb marketplace voor 2e hands kleding. Staat veel op, verzendkosten zijn over het algemeen laag en vaak als je meerdere dingen bij dezelfde verkoper koopt kun je bundelkorting krijgen.

Ik krijg nooit wat voor elkaar op Vinted … wil graag voor zowel de kids en mezelf bestellen maar… ik vind nooit wat ik zoek…
Hulp is welkom haha

Ondertussen wel weer H&M gespekt hahaha

4 likes

afbeelding

Twee tientjes bij de Takko. In het echt meer bordeaux en de oortjes zijn reflecterend. Hij komt tot halverwege d’r bovenbeentjes, dus lekker warm. Vorige winter ook een jas van Takko gehad en die was echt prima.

8 likes

Ja ik ben wel fan! Wat @Suikerklontje zegt, het is een fijn systeem en als de verkoper het niet opstuurt krijg je automatisch je geld terug. De reclames zijn idd heel irritant, hoewel ik die nieuwe al iets beter vind dan de reclames een paar maanden terug. Ik word er ook mee geplaagd thuis dan zit m’n man weer van Ohh verkopen op vinted kan dat ook? Ik ken iemand die alleen maar koopt op vinted :crazy_face:.

@Fishing het helpt bij mij om te selecteren op maat, staat en prijs dan als zoekterm een merk of als je naar iets specifieks op zoek bent die term. Als ik een leuk artikel zie kijk ik wat diegene verder nog verkoopt en koop ik een bundel, dan krijg je soms nog extra korting. Af en toe zitten er tegenvallers tussen maar dat is dan maar een paar euro gelukkig :grimacing:.

1 like

Niet specifiek iets zoeken/naar iets opzoek zijn maar alleen op maat filteren :stuck_out_tongue_winking_eye: eventueel op soort kledingstuk, maar vaak filter ik gewoon op de maat die ik zoek en scroll ik er zo doorheen.

1 like

@Suikerklontje @Ketel en hoe zit dat dan met verzoenden naar het buitenland?

De Mini by Easywalker XL buggy. Een tweedehansie voor €55 :blush: nu lekker onze Bugaboo zelf verkopen!

10 likes

Ik wacht nog steeds om dat tijgerprint joggingpakje :face_with_symbols_over_mouth: en de Hema heeft een leuk tijgerprint ribjurkje die ook maar niet aangevuld word :cold_sweat:

1 like

Als koper zie je de verschillende verzendopties en de prijzen. Binnen NL heb je Homerr, Dhl, post nl enz. Vanuit Frankrijk en België heb je ook mondial relay en vanuit Spanje is het dhl. Vanuit Spanje is verzenden best duur helaas, maar mondial relay kost maar iets van €3. Als je dan meerdere dingen bij 1 koper koopt valt het me best mee!

1 like

Je kan niet vroeg genoeg beginnen aan een fatsoenlijke boekenplank :nerd_face:

20 likes

Ohh ik vind dat ook zo leuk! Ik heb echt al een shitload, vooral van kringloopwinkels of van die buurtbiebjes hier op straat. Doekje er over en dan is het niet zo erg als er eens wat scheurt. Vooralsnog vinden ze boeken hier superleuk, hoop echt zo dat het echte lezers worden #boekennerd

2 likes

Ik vond lezen vroeger ook echt heerlijk en ben zelf zoveel voorgelezen. Hoop ook echt dat ik dat kan doorgeven.
Goede tips! Ben zelf ook lid van de bieb maar had er nog niet over nagedacht dat het met die hele kleintjes natuurlijk niet handig is qua sabbelen/scheuren :sweat_smile:

Ja bieb gaan we ook regelmatig naar toe en moet zeggen dat ze hier totaal niet moeilijk doen met beschadigingen. Ik plak gescheurde dingen (vooral flapjes van die flapjesboeken) altijd ff terug en heb nog nooit boete gehad. Zie ook regelmatig boekjes die al eens geplakt zijn. Voorkom je toch niet met die ukkies.

Happy book hunting!

1 like

Al wat grotere maatjes. Behalve het broekje. En de handschoenen + muts voor aankomende winter. Het shirtje is btw met zijn naam erop :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Haha nooo, die was me nog niet opgevallen! Hoop het ook, en anders verzin ik daar wel wat op…