Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hmmm ik zal daar eens naar kijken! Budget is denk ik rond de 30-40 euro.

Mooie wikkeldeken? Of een zwart wit boekje voor pasgeboren babies, iets met milo heet het.

Ik zelf erg blij met speelgoed (had zelf bijna niks gekocht), praktische dingen zoals een mooie wikkeldeken of handdoek. Iets luxer dan normaal of dan ze zelf zouden kopen.

1 like

Ik zou ook blij worden van boeken (bijvoorbeeld van die zwart-wit babyboekjes of knisperboekjes) of speelgoed. Met dit budget is misschien een baby gym of muziek mobiel ook nog leuk, die hadden wij ook nog niet zelf gekocht, maar dan moet je wel weten dat ze die nog niet hebben. Ik zou in ieder geval geen knuffel of kleding kopen, want de eerste krijg je heel veel en het tweede is wat mij betreft te smaakgevoelig plus moeilijk met maten

1 like

Regenlaarsjes? Ik vind die van Bergstein echt megacute en komen altijd van pas straks. Qua maat zou ik voor 23 ofzo gaan. Niet al te klein voor het geval het een late loper is iig

1 like

Weer geinfluenced door het forum

10 likes

Eten en luiers hahaha echt!

1 like

@Limoncello made me do it.

7 likes

Sorry zal niet meer m’n Hema / Zeeman aankopen delen hier! Is beter voor de portemonnee :crazy_face:

2 likes

Er waren weer wat vinted pakketjes binnen en ik had nog meer geshopt dus hierbij een deel van B.’s wintergarderobe. Ik moest toch in de buurt blijven om 100x dr speentje in te doen dus er was mooi even tijd om wat setjes klaar te leggen

Romper met kraagje is van hust&claire en het pakje van neck&neck via vinted

Deze is ook van neck&neck via vinted maar supergroot! Dus ik kan er nog geen outfitje mee maken

Zara blouse via vinted en zeeman broekje (meer nazomer dit)

Broekje zara via vinted, romper marks&spencer, vestje h&m

Jurk van name it. dit merk valt ook aardig groot vind ik?

Jurk van petit bateau via vinted

Hèt zeeman truitje met een zara broekje

Bloesje van neck&neck via vinted hoort bij het groene pakje maar ik vind hem ook leuk met de zeeman legging

Tuinbroekje zara via vinted en romper met kraagje van name it

28 likes

Blij met mijn Dilling bestelling!

13 likes

Ohja die moet ook nog binnenkomen :see_no_evil::crazy_face:

2 likes

Wat een leuke setjes! En wat een leuk merk dat neck&neck, kende ik helemaal niet!

Name it valt idd best ruim. Vaak als ze een hoop in de huidige maat niet meer past zit dat juist perfect dan. Maar ze hebben juist ook weer hele fijne smalle broekjes :slight_smile:

1 like

Ohhh geweldig ik wil alles!

1 like

Nieuw vind ik het veel te duur en helaas vooral verkrijgbaar in Spanje maar gelukkig hebben we vinted :crazy_face:

1 like

Een vriendenboekje voor de peuter die bijna naar de basisschool gaat. Vond t knap lastig om wat te vinden zonder Cars, Paw Patrol of andere schreeuwerige plaatjes :see_no_evil:

9 likes

Een fietshelmpje. Er zullen vast mensen zijn die het onzin of overdreven vinden. Maar ik heb een keer een foto gezien van een helmpje dat helemaal gebroken was nadat iemand op de fiets (met kind dus) was aangereden. De helm was helemaal stuk en het kind had niets. Duidelijk verhaal voor mij.

23 likes

Wat een leuke! En zeker niet overdreven hoor.
Was laatst bij mn ouders en zij hadden een fietsstoeltje gekocht. Wilde het even uitproberen maar toen ik wilde opstappen dacht ik nee dit voelt helemaal niet goed. Eerst een helmpje kopen en dan ga ik pas met hem fietsen.
Zag laatst ook op instagram dat een Belgische vrouw een soort actie is begonnen voor fietshelmpjes voor kinderen. Hanne Luyten is het!

2 likes

Oké ik ben dus net naar Prénatal geweest voor kraamcadeaus. Budget overschreden. :joy: Maar ach.

Een babygym van Little Dutch

en

Mijn vriend wilde graag iets van Nijntje geven, want Nijntje :heart:

en

Voor de moeder, achternaam Vos, dus extra leuk zo! :smile:

37 likes

Wat een leuke en attente cadeaus! Goed gedaan :ok_hand:

1 like

@Limoncello heb de dame even gegoogeld. Ze heeft ook leuke helm stickers ontwikkeld!

@Paardenmeisje oh, dat is jammer! Had je haar hoofdje opgemeten? Ik heb de xxs helm besteld, die zou de juiste afmeting moeten hebben…

1 like