@Fredje ik zag dat jij de vosjes slaapzak hebt. Ik wilde die ook kopen maar zag dat het voor kouder dan 16 graden is. Is ie echt zo warm? Ze hebben maar 1 non padded slaapzak zo te zien
Lang en smal! Onze oudste (3) is lang en tenger en daar passen die Lindex leggings echt goed bij!
Ehh, geen idee. Ik snap nooit iets van die tog waarde en temperatuur enzo. Probeer altijd maar wat.
Ze heeft hem nu al wel aan gehad, met alleen een mouwloos rompertje eronder. Dus kan iig prima met warmere temperaturen dan 16 graden. Of mijn baby is een koukleum
Thanks allemaal! Ga ik voor 56
Ooh wat zonde want ze zijn superleuk
Zelfs de grotere HEMA hier had wat dingen (rompers en boxpakjes) in maat 44! Die vond ik zelf erg fijn, want overslag en lekker veel stretch. Bij zeeman zit er inderdaad veel verschil in de maatvoering. De ene romper in maat 44 daar zit perfect, de andere is groter dan hema maat 50/56
Thanks! Ja leuk hè. Die trui vind ik ook echt geweldig. Hij is inderdaad van Lil Atelier. Dat is volgens mij een merk van dezelfde keten van Name it etc. (Bestseller geloof ik?). Kende het nog niet maar ben meteen fan.
Ik heb hem bij Wehkamp besteld. Maar jij woont niet in NL geloof ik hè? Het is de Galto trui. Misschien kun je hem daarop vinden
Dat corduroy broekje van de H&M is enorm gekreukeld! Wij hebben ook geen strijkijzer, twijfel of ik hem wel houd, vraag me af of hij in de toekomst een beetje kreukelvrij uit de was zal gaan komen of niet hmm.
@Baratheon @Suikerklontje hebben jullie hem al binnen?
Ooh wat stom. Dhl is hier tussen 15-17u dus ik zal het je laten weten.
Ik had vorig jaar ook een broekje van vergelijkbare stof voor K. (Tenminste dat denk ik op basis vd foto) en die kwam wel vrij kreukvrij uit de was. Hing ik dan nat op aan de pijpen en dan was het daarna echt prima (terwijl ik iemand ben die toch wel veel kleding strijkt, ondanks dat ik dat echt een rotklus vind haha).
Hij is hier ook een beetje gekreukt, vooral aan de bovenkant. Kreeg de kreukjes er wel redelijk uit door het met een doekje vochtig te maken en wat aan te trekken. Stof lijkt wel iets minder zwaar dan het broekje wat ik afgelopen jaar voor haar had, dus denk niet dat het helemaal kreukvrij uit de was komt.
Verder denk ik vooral hoezo past ze dit binnenkort, zo groot al maar met name haar shirts in 80 worden echt hoogwater dus ze is echt al zo groot
Edit; en omg wat is die muts groot. Ik heb die dus een maar groter besteld dan haar zomerhoedjes nu (ook van h&m) maar hij lijkt echt veel groter. Die zomerhoedjes zitten vrij strak nu, maar geen stretch in natuurlijk. Naja straks maar even passen en anders toch ruilen voor maat kleiner. Mn concentratie was al top vandaag, dit helpt niet echt mee haha
Wat enig
Waar zijn ze van??
action! Kosten maar een paar euro
Rennennnnn
Ja he? Ik denk ook dat ik het broekje terugstuur, had inderdaad een wat stevigere stof verwacht! Ik vind hem ook groot lijken trouwens! Zo wijd ook, denk dat hij ook te groot zou zijn voor L.
Iemand hier tips voor een leuk kraamcadeau? Ik vind boeken altijd leuk, maar ze hebben al heel veel leesboeken
Ik heb net alles gepast en het valt echt reuze mee qua hoe groot ze is gewoon echt al groot, boehoe mn kleine alpje. Broekje is nog iets te lang (maar je kunt hem mooi nog een keer omslaan) maar bij haar middel zit hij prima terwijl ik ook dacht wow zon wijde band boven. Heb de touwtjes niet eens vast hoeven maken K. is best smal, draag bv ook die hele skinny jeans van prenatal en die zitten niks te straks, maar deze past ook prima. Zit wel wat losser, maar dat is het model maar niet te los zeg maar. Muts viel ook reuze mee qua te groot. Shirtjes wel nog iets te lang, maar heb het ook voor het najaar/winter gekocht.
Een gepersonaliseerd boek met de naam? K. kreeg haar eerste verjaardag een boek waarin ze dan zelf de hoofdrol speelt
Wat is je budget ongeveer? Speelgoed van little dutch is ook erg leuk en goed verkrijgbaar.