Show je kerstpakket

Wij hadden een virtuele kerstmarkt met heel veel soorten cadeaus waar je uit kon kiezen (van rituals pakketten tot waterkokers of rugzakken) en giftcards. Ik heb een sustainable fashion giftcard gekozen en daarvan een derde van deze trui van Teym betaald. Ik heb ook coltrui van Teym en ben daar heel blij mee. Het stond ook nog op mijn planning om een tweede te kopen, dus dit kwam goed uit.

5 likes

Een fles rode en witte wijn (of bier i.p.v. wijn)
Een stol van de lokale bakker (ook altijd fijn als je glutenvrij eet)
En een bon van Bol.com van €50,—

Ik ben toch best tevreden!

4 likes

Dit klinkt als een droompakket! Zijn er nog vacatures?? (Grapje).

Van mijn interim baan heb ik een bol cadeaukaart van 50 euro gekregen en een museumkaart (die kan je eigenlijk het hele jaar door krijgen maar liep voor mij toevallig gelijk met kerst haha)
En van mijn andere baan 500 euro om te besteden aan “iets wat je leuk vindt” :scream: ik ga er mijn pianolessen van betalen denk ik

34 likes

Wij dus een tintelingen bon met 3500 punten. Is iets van 35 euro denk ik. Heb er een naïf baby pakket mee gekocht.

Daarnaast een banketstaaf.

Een fles wijn 0.0.

Ik heb een carrousselbon gekregen waarbij we tussen ontzettend veel dingen kunnen kiezen van circa 50 euro. Ook van lokale winkels. Ik ga denk ik voor een slowcooker.

Mijn vriend heeft een leuk, gezellig eetpakket gekregen,met daarin zo’n supergrote pantoffel waar alle twee je voeten in passen. In de vorm van een rendier. Echt heel leuk. Verder nog zwarte mokken en een erg grote theelichtjeshouder van hout.

5 likes

Toevallig de grote blauwe supermarkt?:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja eerlijk ik vind het super sneu en schaam me een beetje. Weet ook niet wie er bedenkt om dit naar de kranten te sturen oid. En het gaat niet per se om het kerstcadeau, het grotere plaatje en al dat gezeur en dat is ook een beetje stom. Maar goed. Sneu dus

Ik moet echt lachen om het willekeurige pakket van m’n vriend. Een Rituals pakket, 6 flesjes Heineken en een blok kaas :joy: Hij heeft ook een vleespakket gekregen. Hij heeft eem paar collega’s die moslim zijn en zij hebben een ander pakket gekregen. Netjes vind ik. Wij eten zelf alleen niet zo vaak vlees en m’n vriend had gevraagd of ze daar rekening mee wilden houden, maar het pakket was al besteld. We nemen het vlees nu mee naar m’n schoonouders.

Ik heb van m’n teamcoördinator nog een klein cadeautasje met een kaartje en bonbons gekregen. Lief!

5 likes

Ik dacht dat ik niks zou krijgen (ik werk pas net hier), maar ik heb van mijn werk een boekenbon en bonbons gekregen. Ik heb meteen drie boeken besteld :blush:
Van een aantal cliënten kreeg ik kerstkaartjes en van een cliënt een zelfgemaakt pakketje met chocola, een kaars, een kerstbal en iets voor onder de douche. Superlief!

9 likes

Ik heb een soort van self care package ontvangen na een druk jaar op werk, ben het meest blij met m’n skins cadeaubon haha

33 likes

Ik had al een heerlijk vreetpakket gekregen, standaard pakket wat iedereen krijgt bij ons. Nu kreeg ik net nog extra van de directeur een fles Moet & Chanson champagne, bon, luxe chocola en een persoonlijke bedankt. Zo blij mee, voel me echt gewaardeerd.

9 likes

Nou daar is tie dan hoor

De “fulltimers” rituals pakket van 35 euro. (Ik ben “scholier” al 10 jaar, inmiddels uiteraard niet meer op school)
En teamleiders, waaronder onder teamleiders die nog niks hebben gedaan nog 100 euro.

Ohja en kantoorpersoneel niet gelinkt aan winkel maar wel zelfde ondernemer hadden een heel leuk pakket

6 likes

Vind dit echt te triest voor woorden, er zijn zoveel andere dingen te bedenken voor ±20 eur

1 like

Wij hadden een escaperoom doos. Dus je moest telkens een deurtje openen en op de verpakking van dat product (allemaal eten) stond een raadsel dat opgelost moest worden. En bij elkaar vormde dat een berichtje. Was leuk om te doen!

11 likes

Wat een superleuk en hip pakket!

2 likes

Naast een tegoedbon werd er ook dit gebracht vandaag! Brownies en chocolade bij een winkel uit de stad. Super chill haha.

14 likes

Ik vind het stom als werkgevers onderscheid maken tussen werknemers of functies.

13 likes

Airfryer, Bijenkorf cadeaubon en een Tony Chocolonely chocoladereep.

41 likes

Zo niceee, eerste kerstpakket hier waar ik jaloers op ben :pleading_face:

4 likes