Show je kerstpakket

Niemand koopt ooit nog een VVV-bon, volgens mij overleven ze echt bij de gratie van grote bedrijven met weinig inspiratie voor een kerstgeschenk. Verbaast me hoe vaak ik het hier al lees :sweat_smile:

1 like

Hier een mooi koffie- en theepakket met cafetiere van Bialetti, drie soorten gemalen koffie, drie zakjes losse thee, thee-ei, chocolade en koffiesnoepjes.

6 likes

Hier een fles wijn en een boek. Vind het niet meer van deze tijd, ze doen altijd een fles wijn + iets, maarja :woman_shrugging:t3:

1 like

Hier een VVV bon en een soort consumptiebonnen voor eten en drinken bij kleine zaken in de buurt van kantoor! Vind het echt leuk.

5 likes

Heb een bon vd intratuin gekregen van 25 euro. Wel leuk. En verder van de dokters en leiding een gluhwijn pakketje gekregen met borrelplank.
Wow sommigen krijgen hier 100 euro :heart_eyes:… soms denk ik: kan beter in t bedrijfsleven werken!

4 likes

Pohhhhh klinkt als een mooi pakket zeg! Die Bialetti’s zijn fijn.

Ik kijk ook met verbazing naar de waarde van sommige pakketten hier. Is in de zorg/overheid toch wel anders meestal.

2 likes

Ik werk voor een commercieel bureau maar heb helemaal niks gekregen. Er was gisteren een illegale kerstborrel, maar ben niet heen gegaan uiteraard.

1 like

Wij hebben een bon van 50 euro, een borrelpakket en totaal onverwacht een extra’tje van bijna 300 euro gehad omdat dat over (:scream:) was.

26 likes

Ik kreeg online punten t.w.v. 27,25, maar bijna alles in de shop was duurder dan dat dus je moest voor de leukste cadeaus bijbetalen (tenzij je happy bent met een paar sokken en een kaars). Voor 1,25 bijbetaling is dit mijn kerstpakket (- de waterkoker)

31 likes

Oh heel leuk!! Dat is echt een fijn merk

Ik heb een kersttulband gekregen. Ik had echt niets verwacht, want ik zit er minder dan een maand

1 like

Precies! En heel nuttig. Heb nog heel lang lol van m’n kerstpakket :rofl:

Van mn vrijwilligerswerk waar ik dit jaar niets voor gedaan heb omdat ik geen contact met kinderen wilde ivm corona heb ik een vvv bon van 25 euro gekregen. Krijg je altijd daar, had dit jaar niet gehoeven.

Heb ook meerdere jaren gehad dat dit meer was dan wat ik bij mn echte werk kreeg. Dat verwacht ik dit jaar ook :joy:

5 likes

Mijn werk: een bon van €25 welke ik kan inwisselen voor bijv Zalando of Bijenkorf cadeaukaart.
Plus een grote bos bloemen.

Mijn vriend deze fles en een doos chocolade

2 likes

Op mijn man zijn werk waren ze te laat met het bestellen van kerstpakketten. Nu maken ze er maar een nieuwjaarspakket van. Wel jammer, had mij wel verheugd op een kerstpakket uitpakken haha

Hier is nu een artikel over op de voorpagina van het parool haha 🥲

1 like

Ik had een wijnkoeler met een fles wijn, borrelnootjes, chips, een kaars en een Douglas bon van €75 :nerd_face:

3 likes

Ik ben net ff heen en weer gereden en heb best veel gekregen!
Een halve literfles van ons nieuwste bier, zelfgemaakt pasteitje, zelfgebakken cupcake, bosbessencrumble (denk ik), kaasjes, nootjes, chocolaatje, sinaasappel en een kraskalender :scream:

Edit: het was een appelcrumble

12 likes

Van vrijwilligerswerk!


20 likes