Show je kerstpakket

Dit jaar hebben we twee bonnen gekregen van elk 100 euro en nog een kleinigheidje erbij. Echt super blij mee want nu kan ik mezelf trakteren op iets luxe wat ik anders niet zo snel zou doen.

@Kusjessoldaat bij ons is het sinds Corona meer omdat er minder door het hele jaar heen aan personeel wordt uitgegeven maar daarvoor was het denk ik iets van 50 euro.

7 likes

Ik heb een borrelpakket gekregen inclusief plank. Leuk! Geen bon haha, terwijl dat door de hints wel zo leek.

4 likes

M’n schoonmoeder gaat hem gebruiken om een kerststuk op te maken (en mag hem daarna houden) :+1:t2: Iedereen blij.

1 like

Geloof er niets van dat 15 euro gangbaar is. Bij de meeste bedrijven krijg je zo’n vreetpakket, en hoe crappy dat er ook uitziet kost dat vaak toch snel richting de 50 euro.

5 likes

Ik heb 1 cadeaubon gekregen van 100 euro van de afdeling en een bon van 40,- vanuit de hele organisatie. Ook met de directie een online kerstontbijt gehad en daar een flinke doos met lekkernijen mee naar huis gekregen.

6 likes

Wij hebben een podiumbon en foodbars van Arzu gekregen.

3 likes

Mijn vriend krijgt dit jaar echt veeeeel kerstpakketten (van elke klant, ik heb echt nog nooit iets van klanten gekregen in paar jaar consultancy.) Gisteren kwam een hele goede binnen;

Pakket met 2 grote stukken bijzonder kaas, verschillende zakjes met nootjes, fles wijn, een soort dessert cakeachtig iets, bakje met snoepjes, zakje nogat, pindarotsjes, en nog meer van dat soort zoete en hartige dingen. Ziet er kwalitatief heel goed uit.

Wij gaan op kerstavond een uitgebreide borrelplank maken van al zijn kerst- en borrelpakketten. Nu al zin in!

15 likes

Ik krijg een cadeaubon om straks fysiek te besteden in een van de lokale winkels of horecagelegenheden waar mijn werkplek is.

8 likes

Omg zoiets heb ik ook een keer van m’n werk gekregen, ik geloof als paasontbijt ofzo. Zat toen echt een individueel plakje kaas in verpakt in plastic. En een gekookt ei :sob: Goed bedoeld maar zo vies.

1 like

Ja dat had mijn vriend nu ook gekregen, als compensatie voor de kerstlunch. Maar die kaas zat niet eens verpakt en het ei was al gepeld, zo goor :joy:
Wij hadden sowieso allebei een heel karig kerstpakket. Met 2 appels en een klein zakje wokkels en een flesje bavaria en wat smakeloze goedkope koekjes en nog wat prul. Voel me beetje ondankbaar maar dan had ik veel liever dat ze dat geld daarvoor gewoon gedoneerd hadden :sweat_smile:.

3 likes

Ik werk op een groot kantoor dus was niet handig om iedereen ‘gewoon’ zijn kerstpakket op te laten halen dus ze hebben een drive-through opgezet. Ik reed met een collega mee (want heb geen auto). Stop 1: koffie, koekje en soes.


En het uiteindelijke pakket (foto 1 en 2 zijn verschillende pakketten). Oh en er zat ook nog een extra doos thee bij.

En deze coffee to go beker (ik heb hem in zilver) met een ‘slotje’ erop zodat je niet alles in één keer hoeft op te drinken.

Heel blij mee! :grinning: Enkele dingen zoals het bier geef ik weer door. Wel even cringen om het etiket van de fles wijn (wijnzinnig bedankt!! Hahaha).

33 likes


Ik ben Gastouder dus eigenlijk krijg ik geen kerstpakket. Maar er zijn ouders die aan mij denken. Zo zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ik heb precies hetzelfde pakket! Die wijn is echt cringe inderdaad :sweat_smile:

1 like

Heuuuuj toch nog een kerstkaart met Bol cadeaukaart thuisgestuurd gekregen. Een tientje haha, maar vind het allang leuk toch nog wat te krijgen. :sunglasses:

Wij hebben deze gekregen. Zakje snoepjes, zakje chips, mini-fles champagne en decoratie lampjes. Nogal sneu t.o.v. vorig jaar haha, toen kreeg ik een gigantisch Rituals pakket. Maar goed, iets met een gegeven paard. En krijgen weer een kerstbonus, dus dikke prima.

4 likes

Volgens mij een populair pakket want een vriend heeft ook hetzelfde pakket gekregen hahaha.

3 likes

Een VVV bon van €50. Eens kijken wat voor leuks ik daarvan ga kopen!

3 likes

Die lampjes zijn wel leuk!

2 likes

Omg ik mag morgen een pakket ophalen. Ik weet wel dat er een halve literfles bier bij zit :sweat_smile:

2 likes

Als aanvulling heb ik vandaag van mijn directe leidinggevende ook nog een pakketje met kerstkoffie (bonen), thee en Nougat gekregen!

1 like