Show je kerstpakket

afbeelding

13 likes

Ik heb een doos gekregen met daarin Italiaanse producten van Foodelicious, net als vorig jaar. Dit jaar hebben ze de doos aangevuld met een tas van Susan Bijl en een vaas van Foekje Fleur. Ik vind het helemaal leuk, beetje hipster ook dit pakket.
Het werd trouwens aangekondigd als no waste pakket, maar het meeste zit in plastic verpakt. Er zitten koekjes in een leuk papiertje (in een glazen pot) en als je dat papiertje eraf haalt zitten de koekjes TOCH NOG in plastic. :cry:

13 likes

Wauw, die tas en vaas vind ik echt super leuk! Wel jammer dat er nog zoveel plastic bij zit, zeg.

2 likes

Aww ik heb van m’n vrijwilligerswerk (foldertjes vertalen voor een goed doel) een vvv-bon gekregen, echt lief.

Krijg van m’n betaalde werk meestal niks, want ben freelancer :joy: Kan me van vorig jaar wel een boekenbon herinneren, maar weet niet meer of dat nou een kerstcadeau was of iets anders :thinking:

3 likes

Mijn kerstpakket is ook net binnengekomen! Ik dacht dat ik ‘alleen’ een bon zou krijgen, maar nu heb ik zelfs zo’n doos met van die sliertjes haha. Ik ga het vanavond met m’n vriend uitpakken.

5 likes

Ik heb een envelopje met kerstkaart en €100 cash gekregen en een Kerst-boeket. Blij mee!

24 likes

Ja je hebt helemaal gelijk. Waar laat ik dat ding??? :sweat_smile:

1 like

M’n grote pakket is een ouderwets vreetpakket in een handbagagekoffertje. Verder nog een flesje prosecco voor bij de borrel en een bol-bon van €100,-! En van m’n teamleider nog een lief kaartje en een flesje wijn. Prima begin van m’n vakantie!

24 likes

Dit was van het hogere management, maar nu heb ik van mijn eigen manager nog een beauty cadeaubon van €25 gekregen. Dat vind ik wel super leuk, dus ik ben weer een tevreden werknemer :grinning:

10 likes

Ik heb een cadeaubon gehad en ook zo’n bon voor een webshop, daar heb ik een rituals pakket en twee mokken uitgekozen. Heb het idee dat de laatste wel elk jaar achteruit gaat :sweat_smile:

1 like

Haha wauw, 4 gerbera’s en 4 rozen. Ik was vandaag ook aan het haten op mijn eigen management want ik kreeg één stompkaars en servetten (I kid you not). Maar vandaag kreeg ik van een ander organisatieonderdeel nog een VVV-bon met een leuke kaart :relaxed:

4 likes

Ja ik was ook al aan het klagen tegen mijn omgeving. Van de CEO/management daaronder niets gehad en er komen ook geen loonsverhogingen, want moeilijk moeilijk. Ondertussen wel een hoge winst behalen en bonussen uitkeren aan iedereen in de top. Hoezo kan er dan geen kerstgeschenk af :sweat_smile:

Mijn manager heeft er inderdaad ook een lieve kaart bij gedaan met een verhaaltje. Dus al met al zeer tevreden met mijn eigen team, het management daarboven met hun bloemetje is ook wel attent, maar daar houdt het wel op

1 like

Haha dit is echt een leuk topic om te lezen. Mijn vader kreeg gisteren zijn kerstpakket bestaande uit twee per stuk verpakte beschuiten (??) met een zakje hagelslag en zo’n mini-bakje jam (die je normaal bij hotelontbijtjes krijgt), een fles chocolademelk, een blikje cola en een zak popcorn. Echt super random? :laughing: Maar op zich wel lekker. Ben benieuwd wat ik krijg, heb goede hoop. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik nooit wat, dus alles is mooi meegenomen.

11 likes

Ik heb een bon gekregen waarmee je zelf iets kunt uitkiezen ter waarde van ± 50 euro.

Mijn vriend heeft zo’n klassieke doos vol met etenswaren maar ook met spelletjes (mikado, kaartspel, jenga) en te bakken dingen (koekjes, brownie, stokbrood). Heel leuk en afwisselend vind ik!

7 likes

Mijn kerstpakket kostte naar schatting:

  • 0 - 15€
  • 16 - 30€
  • 31 - 50€
  • 51 - 75€
  • 76 - 100€
  • meer dan 100€
  • (nog) geen kerstpakket ontvangen

0 stemmers

Deze poll nadat m’n baas zei dat er bijna nooit meer dan 15€ wordt uitgegeven aan een kerstpakket en ik erg overdreef met m’n voorstel van 35€. Maar ik kreeg dus altijd 50€ bonnen, en m’n man z’n pakket heeft ook zo’n bedrag.

1 like

Ik heb meegemaakt van 15 euro van het eigen bedrijf (inclusief kerstdiner patat met frikandel/kroket en blikje cola) in de retail tot iPads op kantoor.

2 likes

Wij kregen het pakket in een koffer die wss al meer dan €100 kost ontdek ik net. Dus heel blij mee, goeie koffer en zitten lekkere dingen in

Nog niks maar gok een tientje.

1 like

Wij hebben allebei een bon gekregen waarmee je iets mocht uitzoeken (tinteling en een ander merkje), hebben een keukenweegschaal en een thermosfles met theefilter uitgekozen.
Mijn vader krijgt altijd monsterlijke kerstpakketten, en mijn broertje nu ook (is bij hetzelfde bedrijf gaan werken), normaal met een compleet verzorgde feestavond met het hele personeel, het management doet iets extravagants (keer een lipdub gemaakt, keer een soort flash mob dans, dat soort dingen), en iedereen gaat aan het eind met een gigantische doos vol eten naar huis.
Nu gaat dat natuurlijk grotendeels niet door, maar hebben ze wel een extra doos gekregen met een zak cadeautjes erin en een spel, en dat moeten we dan met kerst gaan spelen en dan krijgen we allemaal een cadeautje uit die zak. Ik hou echt van dat soort kneuterige dingen, heb er nu al zin in :heart_eyes:

24 likes

Bij mij is het ieder jaar 75 euro exclusief btw.

4 likes