Show je kerstpakket

Mijn vriend kreeg een eetpakket met als extra een ringlamp zodat je betere selfies kunt maken.
Bij het bedrijf waar hij werkt werken alleen maar mannen en vooral in de leeftijd 40+. Wat moeten die daar nou mee. :joy:

12 likes

Alleen als je klinisch werkt 🥲

1 like

Zien ze er wat beter uit tijdens de zoommeeting. Volgend jaar krijgen ze een soft box

3 likes

Die hebben ze niet. Dus het is echt totaal niet logisch. :joy:

1 like

Ik werk zelf in WEG.
Wel zuur dat er dan verschil tussen zit tussen klinisch en niet klinisch.

Was meer van er zijn wel werkgevers die wel compensatie geven, dacht eigenlijk dat zoiets normaal was in Nederland🙈

1 like

niemand gaat die muts en sjaal dragen waar het logo van het ziekenhuis op staat, dus plan was om anderen er (hopelijk) blij mee te maken. Cacaopoeder was gewoon nog een ‘extra’ ding in het kerstpakket .

2 likes

haha ja het is toch mooi, helemaal nog een reactie van rvb eronder (én naar buiten is gekomen dat het rvb naar de teamleiders heeft gestuurd dat ze hun personeel een beetje in toom moeten houden. Slim is anders).

Wat lokale producten en een bon voor het theater in de buurt. Maar blijkbaar had iemand al mijn kerstpakket ontdekt: er hadden ook bonbons in moeten zitten en mijn tasje stond op een andere plek. Stom dat die ‘diefstal’ nu blijft hangen, ipv dat ik blij ben met die bon.

6 likes

Ons pakket bestaat dit jaar uit vier delen. Normaal kregen we alleen een doos bonbons, maar we hebben sinds deze zomer een nieuwe directeur. Ik heb al een gigantische kerststol van een kilo of 3. Daar komt morgen nog een groot pakket bij, een borrelpakket voor bij de online borrel en een vvv-bon. Zal morgen een update geven van de inhoud van m’n pakket.

9 likes

Hebben jullie je pakket allemaal opgestuurd gekregen? Mijne ligt op kantoor en we mogen niet eens op kantoor werken? En om nou een uur te rijden voor een kerstpakket?

En ben ik de enige die ‘tinteling’ echt een raar woord vind voor zo’n bon? Krijg altijd gelijk erotische associaties. :joy:

6 likes

Wij mogen hem ophalen middels een soort drive-through. Inderdaad wel enigszins zonde van de benzine.

Bij ons is iedereen nog wel redelijk op de vestigingen aan het werk deze week (schoonmaak/opruimen). Dus ik rijd langs de vestigingen om ze daar te brengen. Mijn vriend kreeg hem per post terwijl hij ook gewoon nog naar zijn werk moet (docent) dus dat is ook weer niet zo efficiënt.

Ik heb vanmorgen m’n kerstpakket opgehaald op kantoor. Een metalen mandje met etenswaren in Italiaans thema. Ziet er best lekker uit.

En laat but not least… een bol bon van 100 euro :scream: Ontzettend blij mee!!

62 likes

Nope! Dit heb ik ook. Haha. De eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik: wat? Een erotische kadobon?

Ik heb mijn ‘pakket’ gewoon opgestuurd gekregen ( soort Tintelingen bon). Ander pakket van mijn andere werk was ook wel leuk. Foto vergeten t maken ( en wijn, worst en chocola).

1 like

Wij mochten dmv punten zelf iets uitzoeken (reiskoffers, keukenapparatuur maar ook wijnpakketten het ging alle kanten op). En heb zelf een rijstkoker en slowcooker uitgekozen.

2 likes

Op mijn vorige werk kregen we altijd een feelings bon. Daar kreeg ik ook de kriebels van

Ben je meer van de?

  • Feelings
  • TiNtEliNgeN

0 stemmers

1 like

Zolang ik er maar wat leuks mee uit kan zoeken haha. Wij kregen een feelingz bon. Lekker hip zo met een z op het einde

Ben net van banen gewisseld, maar van mijn vorige werkgever heb ik alsnog een kerstpakket gehad met Italiaanse streekproducten voor het maken van een pasta. Van mijn nieuwe werkgever krijg ik een cadeaubon (waarde onbekend), maar dat is altijd goed. En van mijn manager heb ik een doosje bonbons gekregen, super lekker!

4 likes

Tintelingen heb ik alleen als mijn benen in slaap zijn

2 likes