Show je kerstpakket

@Foucher en @Hazel Ik kreeg vanmorgen een mail met een vvv-bon, dus het kan best nog komen!
Ik ben wel vaker in december nieuw begonnen en kreeg dan eigenlijk altijd wel meteen het kerstcadeau.

2 likes

Ik had een bon, maar mocht ook het pakket van mijn vriend openen. :grin:
Nieuwe borrelplank gaat met mij mee naar huis

Wij krijgen ons pakket altijd pas echt de laatste werkdag.
Nu dus 23e donderdag.
Het kan wel eens een dag eerder al klaar staan.

Dus wie weet!!

1 like

Ik heb zojuist een VVV bon ter waarde van €50 in de brievenbus gekregen. Zelfde als vorig jaar.

2 likes

Oeh ja ik ben ook zo benieuwd! Ik heb nog nooit iets met kerst gehad en ik was altijd een beetje jaloers op iedereen uit dit topic. Vorige week was ik even op kantoor bij mijn nieuwe werk en toen zag ik wel iets staan! :eyes: Hoop dat ik eindelijk eens kan meeposten en niet voor klanten is ofzo haha

7 likes

Een 25,- bol bon, 3 maanden gratis Videoland en inderdaad ook m’n booster😎

8 likes

Ik snap die donatiebak voor de regenbooggroep niet? Wat is het verband met de sjaal/muts en cacaopoeder?

1 like

Oh en echt chill; bij ons kon je aangeven of je alcohol of non-alcoholische drankjes wilde ontvangen! Echt netjes en zou elke baas moeten doen.
Nu nog weg met die vleesdingen in een pakket. Ik vond dat ook echt uit de tijd.

12 likes

Naast het kleine kerstpakket wat ik hierboven benoemde krijgen alle medewerkers twee extra vrije dagen van de werkgever! :clap:

45 likes

Ik dacht nog hoe chill dat zou zijn nu ook de feestdagen in de weekenden vallen (en je vrije dagen misloopt). Wat chill!

2 likes

Heb 3 maanden Videoland Plus gekregen, superleuk!, een soort tinteling bon en een bon om wat voor tijdens de online borrel te kopen. Maar dat wordt een gouache set :grinning:

1 like

Wat goed! Bij mijn vorige werkgever ben ik structureel blijven aangeven dat ik geen vlees wilde en uiteindelijk was mijn aaaaaallerlaatste borrelpakket vega. Ik heb hele goede herinneringen aan vroeger samen het pakket van mijn vader (typische voedselpakket) uitpakken maar ben nu wel blij dat ik dat nog maar 1 keer heb gehad. Dat pakket heb ik bij de voedselbank afgegeven.

Mijn vriend krijgt net een pakket met het raarste kerststukje ooit. Als je die kaars aansteekt brandt meteen het hele potje (droogbloemen?!) mee en dat lijkt me niet de bedoeling. En een pet die lelijk is en twee weken geleden ook in het sinterklaaspakket zat. Kunnen we wel als een Anwb stel de deur uit.

4 likes

Huh als een feestdag in het weekend valt mag je die toch sowieso als vrije dag nadien opnemen? Of is dat in NL anders?

Nee in Nederland niet! Als je parttime werkt en een feestdag valt op je vrije dag, krijg je die dag ook niet op een ander moment.

1 like

Wat kut :frowning_face_with_open_mouth:

Wauw de Belgische regering moet met de Nederlandse praten!
Wat een mazzel hebben jullie.

5 likes

Ja op dat vlak hebben we het wel beter geregeld hier!

1 like

Mijn vader had een eigen bedrijf en daardoor zijn dit soort jaren voor werkgevers altijd top :rofl:

2 likes

Mijn vriend kreeg van zijn oude werkgever ook zo’n skeer “kerstpakket”, 2 zakjes oplos chocolademelk en een kindermuts? Doe dan gewoon niets :sweat_smile:

5 likes

Bij mijn werkgever (zorg) krijg je voor die dagen compensatie uren. Valt een feestdag op je vrije dag dan krijg je ook compensatie uren. Hoeveelheid uren dat je krijgt is afhankelijk van je contract uren.