Show je kerstpakket

Kerstpakket is altijd een highlight in mijn jaar haha (misschien een beetje sneu maar ik geniet er gewoon echt enorm van). Het valt zo tegen dit jaar. Het is zo’n tintelingenbon maar dan van een ander merk en ik kan kiezen uit een douchkop, thermometer, ovenhandschoenen etc. Echt zo saai :sweat_smile:. Na beetje zoeken wilde ik voor een lunchtrommel te gaan maar die zijn uitverkocht :joy:.

5 likes

Ik hoop nog steeds dat er iemand hier bij mijn werkgever werkt :joy:
Op de online kerstborrel had de doos zo’n rare vorm, maar kan pas eind volgende week naar kantoor dus moet tot die tijd afwachten wat het nou is.

Ik stort extra’s bovenop mijn salaris bijna geheel op mijn spaarrekening, maar gebruik een klein gedeelte voor iets extra’s voor mezelf. De ene keer is dat een wat duurder bakboek, de andere keer een sieraad of zo. Dus een combinatie van.

2 likes

Ik vind 't altijd lastig om dat soort extra’s echt aan mezelf uit te geven. Vaak belandt het toch op de grote hoop die weer in het huis gestoken wordt. Daarom hou ik bewust een bepaald bedrag op mijn lopende rekening en koop ik daar iets mee dat ik anders niet snel zou kopen. Dit jaar van mijn verjaadagsgeld bv een Sonos speaker. Vroeger was het 1/3e sparen, 1/3e op m’n betaalrekening en 1/3e naar DUO.

2 likes

Ik zag afgeschreven bedragen van de bedrijfsrekening dus ik wil de bonnen opvragen bij de baas.
Prima, zegt ie, maar dan weet je wel wat je als kerstpakket krijgt!

Ok laat maar. Dat verwerk ik na de kerst wel :laughing: ik houd van verassingen

7 likes

Zo’n tintelingenbon is altijd een jaar geldig (ik heb mijne uit 2020 vorige week uitgegeven haha), dus misschien even wachten tot je lunchtrommel weer op voorraad is?

Ik heb het even opgezocht naar aanleiding van je berichtje maar het is maar tot februari geldig haha. Jammer maar thanks voor de tip :relaxed:

Wij kunnen kiezen voor een vve bon (35 euro), dinerbon (50 euro), museum kaart (70 euro)of een podiumkaart van 50 euro waar we lekker in Corona tijd naar toe kan :sweat_smile: of een donatie naar een instantie in Suriname van 50 euro.

Heb maar voor een dinerbon gekozen. We hebben er nog een liggen dus een leuk avondje uit

3 likes

Ook wel gek die verschillende bedragen of ligt dat aan mij? Haha. Alsof het ene meer waard is dan het ander

4 likes

Ik denk dat ik dan weet waar je werkt, een vriendin van mij werkt daar ook en die houdt mij zeer uitgebreid op de hoogte van de hele intranet-discussie :joy:

3 likes

Van mij ook hoor. Vind dat zo gezellig/kneuterig. Ik pakte ook altijd de doos van m’n vader uit, want hem boeit het niet

3 likes

Sommige van mijn collega’s hebben hun pakket al en zijn helemaal hyped (maar spoilen niets), en mijn pakket komt maandag pas. Spannendddd

1 like

Ik krijg mijn kerstcadeau donderdag pas, maar ik begin bang te worden dat we niet meer naar kantoor mogen volgende week :disappointed_relieved:

3 likes

Hier een bol cadeaukaart van 25 euro, een flesje wijn, blond biertje, blikje ice tea, klein zakje borrelnootjes, klein reepje tony’s, Doritos bits en een klein zakje chips. Het Tony’s reepje is al op :stuck_out_tongue:

4 likes

Poohhhh een museumkaart!!! Ik zou willen dat ik die kon kiezen :scream::scream::scream:

14 likes

Ik ben dit jaar van baan veranderd en heb nog niets vernomen, dus misschien doen ze ook wel niets aan kerstpakketten. Jammerrrrr!

1 like

Ik gebruik het altijd om mijn zorgverzekering in 1 keer te betalen. Saai, maar wel elke maand in het nieuwe jaar weer blij mee. :sweat_smile:

12 likes

hahahahaha sorry maar ik moet hier zo om lachen, klinkt echt als een scene uit toren c/the office ofzo hahahaha

1 like

Hahaha dat dachten ze waarschijnlijk zelf ook, even toren c nadoen met pruik en stemmetjes :rofl:

maar-da-was-nie-wilco

5 likes

Hier hetzelfde met nieuwe baan en nog niks gehoord :pleading_face:
Ik vind kerstpakket altijd heel leuk dus hoop toch nog wel op iets, maar er was eigenlijk een feest en dat gaat natuurlijk niet meer door. Dus misschien dat dat het was en ze nu niks hebben/lastminute pas?

4 likes