Show je kerstpakket

Ja pff volgens mij 1 of andere koffietijd uitzending met referenties naar ons bedrijf (wat interviews oid) En verder allemaal van die hi ha ho stukjes over hoe je je kerstboom versiert of hoe je het kerstdiner voorbereidt ofzo. Echt zin in.

3 likes

Wow wat een enorm pakket! Luxe zeg!

Wij hadden ook een leuk pakket, zo’n standaard vreetpakket. Met oa longdrinkglazen, borrelplank, kaasmes, alcoholvrije bubbels en allerlei lekker eten.

2 likes

Ik ben echt jaloers op mijn familie vandaag. Die krijgen leuke en grote borrelpakketten. Mijn broertje heeft ook echt een duur pakket van een paar honderd euro gekregen :sweat_smile::sweat_smile:

Kerstpakket gekregen en ik ben tevreden! Pakket met snacks en pathebon met apart nog een pakketje met chocola, heerlijke koekjes van de koekfabriek en een cadeaubon van 100 euro vrij te besteden.

3 likes

Een tinteling, en daar heb ik een h&m bon van gekocht omdat ik daar nog wat leuke accessoires voor in huis gezien heb. Vrij inspiratieloos en exact hetzelfde als de afgelopen jaren, maar komt altijd van pas.

Het diner gaat uiteraard ook niet door, in ruil daarvoor een klein borrelpakketje en een online meeting

Een Bol bon en een borrelpakket. Met een biertje erin en ja, vind dat ook niet meer van deze tijd.

Ik krijg een klein borrelpakket, afgelopen 3 jaar steeds een tinteling gehad. Had dat liever weer gezien. Het pakket is ook vrij schraal, alsof die tinteling er nog bij had moeten zitten. Mijn collega had het zelfde gevoel haha.
Kan geen foto maken van mijn pakket want is nogal gepersonaliseerd richting werkgever.

Mijn vriend krijg geloof ik wel wat groots.

Ik zou dit jaar de kerstpakketten maken voor werk maar mn baas besloot dat zijn nieuwe vriendin ze moest maken.

Nu krijgen we een spectaculair lelijke borrelplank… met uitschuifdingen met kaasmesjes…

Huilon

2 likes

& een booster prik.

41 likes

Dat is nog eens leuk

5 likes

Een bon van €40 voor bol en een bon voor onze inzet tijdens corona als zorgmedewerkers, waarvan ik de Bakbijbel en Jamie kookt Italië heb besteld :grin:. En de bol bon gaat naar een goede theepot.

8 likes

3 soorten kaas, alioli, tapenade, andere dipsausjes , dipstokjes, vijgencompote, notenmix, zoutjesmix, chocolade van de lokale chocolatier, verschillende soorten limonade die ook van een boer hier in de omgeving zijn. Vergeet nu ook wat dingen maar het meeste ligt al in de kelder. Eigenlijk is bijna alles lokaal, vandaar ff geen foto haha. Heb alles in huis nu voor kaas- en borrelplankje, blij mee dus!

10 likes

Ik krijg al 3 jaar exact hetzelfde kerstpakket met o.a. twee flessen wijn en een worst
Heb al een deal met een collega dat ik mijn wijn ruil tegen haar koekjes en de worst geef ik aan m’n vader

Zou het liefst een luxe chocolade pakket krijgen en geld

1 like

Ik krijg helemaal niks :joy: Werk hier sinds een paar maanden als uitzendkracht maar wel voor langere tijd. Vind het toch altijd wel een beetje lullig, zovan je hoort er niet echt bij ofzo. Maar wel een tikkie krijgen om het teamppotje voor cadeaus te spekken, want dan hoor je er ineens wel bij haha.

12 likes

Wij hebben een muts en sjaal met het ziekenhuis logo en cacaopoeder gekregen. Mooiste cadeau is de discussie die er op intranet over gaat (en bij ons op de IC hebben ze maar een donatiebak in het leven geroepen voor de regenbooggroep).

4 likes

We konden kiezen uit bepaalde cadeaus, waaronder een notitieblok dat je kan hergebruiken, zo’n poster van Utrecht of Amersfoort of bijvoorbeeld een cadeaubon en ik ben voor het laatste gegaan.

Mijn nieuwe werkgever verrast me hier echt in! Ik heb hiervoor vaak langere tijd interim werk gedaan en kreeg dan ook niet iets. Nu ben ik zelf wel in vaste dienst, maar de uitzend/inhuur krijgen gewoon een kerstpakket en ook de eenmalige tegemoetkoming voor thuiswerken. Met als argumentatie dat ze zien dat de eigen werkgevers dat gewoon minder vaak verzorgen dan ze zouden verwachten dus het dan maar zelf doen. Ik vind dat heel netjes, zeker als iemand hele lange tijd wordt ingehuurd.

4 likes

Wat gierig zeg! Bij ons krijgen de ZZP’ers die meerdere dagen werken een “normaal” pakket en de ZZP’ers die af en toe werken krijgen ook een attentie.

1 like

Een bol.com bon van €25. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd.

Ook de tinteling van mn oom gekregen. Daar een boekenbon van €50 van besteld en voorleesboeken van gekocht.

2 likes

De eigenaar van ons bedrijf maakt dus onderscheid tussen personeel. En ik snap best dat je de weekendhulpen minder geeft. Maar onderscheid tussen kantoor en winkel vind ik echt erg. En dan laten ze de pakketten voor kantoor ook nog maken door de winkel.

1 like