Show je kerstpakket

Haha zo’n plank heb ik ook eens gekregen in een kerstpakket (al is die van jou nog iets langer denk ik), in die pakketten zat ook een soort stink kaas die eigenlijk in de koelkast bewaard moest worden, waardoor het hele kantoor stonk want die pakketten stonden gewoon in de kantoor tuin om uitgedeeld te worden. Zelfs in het OV naar huis (superhandig met zo’n huge pakket) keek iedereen om zich heen waar die lucht vandaan kwam haha :joy:

17 likes

Neeeeee, wat erg hahahaha.

3 likes

Haha ja en het ergste is dat ik niet eens kaas eet, het waren vega pakketten wat ik op zich wel goed vind, mijn toenmalige vriend at wel kaas maar deze was iets te heftig voor hem, hoorde van een collega dat zijn partner de kaas uit de koelkast had gehaald wegens de stank, en op het balkon had gezet haha

7 likes

Zoiets lijkt me wel leuk om te krijgen. Eventueel met nog een leuke kaars oid erbij?
https://www.geschenkmetverhaal.nl/shop/duurzame-relatiegeschenken-1/superwaste-collectie/kweektuintjes.html

3 likes

Een soort voucher voor Rotterdamse oogstmarkt, en een SusanBijl shopping bag L

27 likes

Leuk!!

2 likes

Ik krijg een cadeaubon van €100, maar ik kan ‘m echt bij elke winkel inruilen en nu is er zo veel keuze, dat ik niet weet wat ik er mee wil halen. Wat gaan jullie met een kerstcadeaubon doen?

2 likes

Hahah omg ik heb dit topic de afgelopen dagen bijgelezen omdat ik nog wat moest bedenken en nu zijn er al mensen die wat hebben gekregen. Maar goed, wij gaan een leuk kaaspakket maken met een plank, kaasmessen, port, toasjes, kaasjes en dip. Hoop dat iedereen er blij mee gaat zijn!

3 likes

Is ‘ie toevallig niet 1,5 meter? :joy:
Mijn vader kreeg vorig jaar een 1,5 meter kerstpakket (stond ook echt op de doos). Vond dat ondanks deze ellendige tijden wel vrij grappig.

2 likes

Ik wil een nieuwe werktas, dus dan zou ik hem daar voor gebruiken

1 like

Ik probeer dan iets groots te kopen, zo heb ik met m’n kerstbon van 50€ ooit een dweilset gekocht, ja mega afgezaagd maar wel gevalletje dure dingen die het waard zijn.

2 likes

Ja ik ook, ik heb vorig jaar van de bon een set borden gekocht, en ook een keer een hoofdkussen. Dit jaar misschien een dekbedovertrek.

2 likes

Ik probeer met cadeaubon of geld cadeautjes vaak een beetje een balans te zoeken tussen iets nuttigs en iets leuks voor mezelf dat ik anders minder snel zou kopen. Vorig jaar had ik bv een nutribullet gekocht (nodig, handig) en de rest bijgelegd bij een nieuw parfum.


Ik ben benieuwd of/wat voor een kerstpakket ik krijg. Maar de sinterklaascadeautjes stroomden deze week wel binnen van klanten van mijn vriend. Dus wij hebben nu 4 Tony’s chocoladeletters, lekker origineel :sweat_smile:

3 likes

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik heb weer een bloemetje gekregen zoals voorgaande jaren. 4 gerbera’s met 4 rozen en groene opvulling. Toch jammer dat ze niet een keer iets creatiever zijn :sweat_smile:

2 likes

Wij krijgen elk jaar van het zkh een tintelingenbon. Zo saai haha.
En natuurlijk weer wijn of champagne alsof ik daar behoefte voor hebt.

1 like

Ik vind alcohol zo achterhaald om te geven. Genoeg mensen die om religieuze, gezondheids- of andere redenen niet drinken.

Hier ook een tinteling, en een bol.com bon (2 werkgevers). Ik ga de tinteling denk ik inzetten voor een donatie en van de bol.com koop ik twee boeken die ik anders had geleend/in het Engels gelezen.

4 likes

Ik ook, werk notabene id zorg. Enerzijds wordt gezegd niet roken en fitter zijn maar anderzijds krijg je wel een hele collectie aan alcohol mee. Geef liever een bon of een verassingspakket.

4 likes

Ik ook een fles drank (ik drink niet dus die kan naar iemand anders), idd jammer je geeft toch ook geen pakje sigaren ofzo, maar goed. Verder wel heel blij want zit een waterkaraf en 2 glazen bij, gemaakt van wijnflessen uit Tanzania (toeristenafval) die dan upcycled zijn naar een karaf en 2 drinkglazen, supergaaf.

5 likes

Ik kreeg een doos met lekkers (pak koopmans appeltaart, kerstkransjes, chocolade, nootjes, thee),
een bon van thuisbezorgd van 50 euro (omdat de kerstviering niet fysiek doorgaat en we nu zelf iets lekkers kunnen bestellen bij de digitale viering)
En een waardebon van 70 euro die ik in heb gewisseld voor een bon van intertoys en al nieuwe lego mee heb besteld :rofl:
En waarschijnlijk had het bedrijf geld teveel want we hebben als digitale viering een uitzending koffietijd speciaal voor ons bedrijf net quinty trustful en die andere waarvan ik de naam niet meer weet

28 likes

Haha wat moet ik me bij dat laatste voorstellen? Is dat dan een show vol collega’s die over hun werkjaar praten?

Ikzelf heb 4 (!) pakketten gekregen deze maand. Een pakket met zoetigheden van de bakker voor Sinterklaas, een pakket met thee en een mok met opschrift, een borrel pakket met wijn en snackjes en ik mocht zelf iets uitzoeken en dat werd een plant.

8 likes