Show je kerstpakket

Ja volgens mij wel. Ik ga het niet aanzetten als ik ga slapen, meer vooraf en overdag. Het schakelt zelf uit na 1.5 uur geloof ik, vind ik wel een fijn idee. Zal straks eens zien hoe dat zit met het snoer!

2 likes

Ja ben benieuwd! Ik heb geen stopcontact bij de bank dus als het met snoer is ben ik alweer afgeknapt

1 like

Lijkt me echt zo leuk om verantwoordelijk te zijn voor kerstpakketten :star_struck: ik zou hierbij ook een mooie messenset of gevuld messenblok geven. Ik weet dat bijvoorbeeld diamant sabatier en Homey’s tools for life wel mooie messen en cadeausets hebben die waarschijnlijk binnen budget passen

Na 1.5 uur zet je m gewoon weer aan :joy: Nee meestal ben je dan wel opgewarmd. De eerste keer dacht ik dat ie niet zo warm werd. Maar als je er echt goed onder gaan zitten word je echt wel warm.

1 like

Alles binnen handbereik, ik lig hier goed :). Voel al wat warmte! Haal jij dat bedieningsding er ooit af? Dat is niet nodig toch?

@Luzarl het snoer is ongeveer 2 meter denk ik. Het kan er wel af, misschien houdt het wel even warmte vast als je het eraf haalt maar dat weet ik (nog ;)) niet.

1 like

Nee laat m er aan. Ik moet m nog wassen na vorig seizoen maar durf niet :joy:. Dan moet ie er wel af. Van de week maar even doen. T zou moeten kunnen. Hij is echt zo fijn :heart: Echt beste koop ooit.

1 like

Thanks!

Ik ben er nu al blij mee en extra als ik dit lees. Zat ook naar Stoov enzo te kijken maar deze is veel groter en een stuk goedkoper

Wat altijd een hit is bij ons als kleine cadeautjes, is een pathé cadeaukaart. Je kan of thuis een film huren of lekker naar de bios gaan!

1 like

Ons kerstpakket komt vandaag al met de post. Weer een code om wat te bestellen. En een kaartje haha

2 likes

Wel chill, ik had vorig jaar zo’n standaard doos met allemaal eten en alcohol. Heb het uiteindelijk gedoneerd aan de voedselbank. Ik waardeer het wel een kerstpakket, maar heb inderdaad liever een bon waarmee ik iets voor mezelf kan halen.

1 like

Nouja, ik vind zo’n eetpakket altijd wel leuk on uit te pakken haha. Maar nu is het volgens mij een bon die je bijna overal kan besteden en dat is ook wel heel fijn.

1 like

Ik mag een kerstpakketje voor de vrijwilligers bedenken, 15€ per stuk max.
Vorig jaar gaven we iedereen een lokale snackbar bon en een mondkapje met het logo van ons werk erop (dit werd beide enorm gewaardeerd!! Dus dan weet je het level waarop we zoeken).

De jaren ervoor deden we een borrel, maarja dat gaat niet.
Het cadeau moet alcoholvrij en veganistisch zijn, maar hoeft absoluut geen eten te zijn. De meeste mensen die het krijgen zijn best volks.

2 likes

Oh dat lijkt me leuk om te bedenken. Wat voor vrijwilligerswerk is het? Misschien kun je daar iets bij bedenken?
Mij lijkt een lekker dik zacht fleecekleed wel een fijn cadeau. Misschien nog een chocoladereep erbij, als er nog geld over is. Of een luxe kerststol? Niet origineel misschien, maar denk dat veel mensen er wel van houden.

Ik krijg dit jaar geen kerstpakket denk ik. Heb voor het eerst sinds tijden geen werk. Misschien krijg ik wel wat van m’n stage… Dat zou chill zijn, maar ik verwacht het niet aangezien ik er maar 1 dag in de week ben.

1 like

Het enige waar ik op kom is een cadeaubon van de Xenos oid?

1 like

Een Pathé thuis bon en iets van nootjes/popcorn en een alcoholvrij drankje?

7 likes

Ik heb vandaag mijn kerstpakket gekregen. Cat for scale.

Inhoud






Die borrelPLANK. :joy: Daarom was de doos dus zo achterlijk groot.

66 likes

OMG die borrelplank kan toch in geen één keukenkastje. :rofl:

10 likes

Past alleen op de vensterbank :sweat_smile:

6 likes

Hahaha ik krijg van die borrelplan echt een flashback naar slagbal op de middelbare

54 likes

Een vriend reageerde net al: Wat is dat? Ga je langlaufen??? :clown_face:

11 likes