Show je kerstpakket

Ik heb er ook nog een die bijna verloopt :expressionless: waar kon jij hem verlengen?

Wauw wat een mooie kerstpakketjes hier :star_struck: ik mocht kiezen tussen… een wijnvacuum (geen idee wat dit is maar ik drink geen wijn) en een hapjesschaal. Vond de schaal eigenlijk ook niet zo mooi maar vond het ook raar om niks mee te nemen. Maar echt bijzonder vind ik het niet :grimacing:

1 like

Ik heb een bon van een lokale winkel (mochten kiezen uit een aantal bonnen, allemaal lokaal). En een fles wijn voor de digitale borrel.

De wijn heb ik aan mijn vader gegeven,hij was er blij mee. :woman_shrugging:

1 like

Wij hadden geen alcohol dit jaar en ook geen vlees! Vorig jaar beide wel geloof ik. Ik weet niet of het bewust was maar ik hoop het wel, dat er over nagedacht wordt.

Mijn pakket was inhoudelijk niet zo spannend maar het kwam in een mooi koffertje, formaat handbagage, dus dat vind ik wel handig

1 like

Ik werk via een uitzendbureau en was wel gewend om een raar kerstpakket te krijgen. (Zoals oordopjes van bagger kwaliteit met hun logo).
Dit jaar via de mail een tegoed gehad om bij Pathé thuis een film te huren. Ik had niets verwacht dus dit vind ik serieus heel erg leuk. Haha.

En mijn vriend kwam met een mega pakket thuis, ik verheug me altijd op de vreetpakketten die hij krijgt. Dit jaar zat er een overpriced mega luxe gourmet set in. Het gourmetten voelde mega fancy daardoor.

3 likes

Help!

Ik ben weer verantwoordelijk voor de kerstpakketten dit jaar maar heb 0 inspiratie.

Werk in een supermarkt dus qua eten weet ik het wel.
Budget voor overige zaken is rond de 70,-

Zat zelf te denken aan een dopper met eigen naam van medewerker of de warmte deken van de hema…

Wat niet mag is rituals, geurkaarsen, blenders etc. of cadeaubonnen.

Als iemand een leuk idee heeft hoor ij het graag!

De warmte deken van de hema vind ik persoonlijk geweldig.

5 likes

Ja leuk die warmtedeken!

3 likes

Een goed mes en een goede snijplank? Of een fijne koekenpan ofzo? Iets wat iedereen wel gebruikt. Een fjelraven rugzak?

Of idd een Dopper maar dan niet gepersonaliseerd (dat vind ik altijd een beetje karig staan) en zo’n mooie thermossoort.


Gepersonaliseerde Tony’s?

Of er een duurzaam pakketje van maken met ecozeep, herbruikbare wattenschijfjes, bamboo tandenborstel dat soort dingen.
Pineut flesje om zelf likeur te maken?

Zoals hierover gezegd, ik dacht ook gelijk aan een thermos variant van de Dopper.

Happy socks, een klein bordspel (Clever, Regenwormen, etc.),

1 like

Hoewel ik blij ben met nagenoeg alles zou ik de zoveelste dopper/ hydroflask echt een beetje saai vinden. Je krijgt die dingen echt overal. Ik heb er al 5 in de kast staan.

Met warmte deken bedoel je een plaid of iets dergelijks? Dat lijkt me leuk!
Een bordspel vind ik ook leuk voor de feestdagen.

12 likes

Eens met @Frenky, de zoveelste Dopper zou ik saai vinden :grimacing: De thermos variant lijkt me wel fijn. Die plaid van Hema is leuk! Ik heb ooit een fleeceplaid gekregen en die heb ik nu nog steeds. Een bordspel lijkt me ook vet om te krijgen. Die zijn vaak heel duur en koop ik niet ‘zomaar’. En anders misschien een luxe variant van iets wat je dagelijks gebruikt? Wat @Kauai bijvoorbeeld zegt vind ik slim. Een koksmes, koekenpan, snijplank, borrelplank, melkopschuimer, mooie glazen en rvs rietjes. Oh en m’n vriend kreeg een keer een mooie handbagekoffer, was ook een goed kerstpakket-idee!

1 like

Sokken van Soxs?

1 like

Handbagagekoffer is wel slim want je kan er verdere eten in stoppen en dan een feestelijke strik omheen en klaar is je kerstpakket

2 likes

@EllaFitzgerald @Frenky @pastelzwart

Het idee achter de dopper;
Iedereen neemt zn waterfles mee naar werk maar laat hem staan en dan neemt iemand anders hem mee of iemand gooit hem weg.

Koffer hebben we 3-4 jaar terug al gehad en vorig jaar heb ik al 2 spellen in het pakket gedaan.

Ik ga even kijken naar messen en snijplanken.

De exvrouw van mn baas maakte ze voorheen en die kocht alles bij de action dus die snijplank van 6 jaar terug kon na 3 weken de kliko in 🥸

1 like

Koek, chocolade , drinken ( geen alcohol want de 1 wil witte wijn, ander geen wijn etc) , thee, afbakbroodjes, iets van beleg in een potje etc

Wel allemaal a merken of la place.

En verder wat we voor leuks hebben in ons kerstassortiment. Dat weet ik nog niet.

2 likes

Die van de hema gaat m niet meer worden. Hij is bijna nergens meer te krijgen. En voorraad op DC is ook minimaal :sob:

Thanks @ontherun ik kon de laatste bemachtigen hier in de buurt. Komen vast nog opnieuw binnen!

Edit: zoveel zin om daar de hele winter onder te liggen en bij thuiswerken op te zitten

3 likes

Is het met een stekker? Ik durf dat niet zo goed, straks trek je er te hard aan ofzo…

Haha wij hadden van het isolatiebedrijf een Dopper met hun logo erop gekregen. Ik heb met een wonderspons net zo lang geboend totdat er niets meer te zien was. :joy:

3 likes