Show je kerstpakket

Hier een VVV-bon van 50 euro, zoals ieder jaar. En nu een extraatje in de vorm van een kaasplankje met het bedrijfslogo erop en een kaasmesje. Dikke prima.

1 like

Ik ben pas sinds deze week in dienst bij mijn werkgever, maar kreeg toch een doosje chocolaatjes! We krijgen binnenkort ook nog een code waarmee je een bon kan verzilveren, dus dat blijft nog even een verrassing. Had echt totaal niks verwacht omdat ik nieuw ben, dus vind het zo leuk! Op mijn vorige werk kregen we nooit iets.

9 likes

Ik heb een eetpakket gekregen, niet super bijzonder, maar wel blij dat het geen extreem vreetpakket is zoals ik op m’n oude werk altijd kreeg, want ga nu net lekker met wandelen en de weegschaal geeft ook steeds minder aan. Dus prima pakket. Verder nog een eetbon gekregen voor een lunchzaakje in de buurt

1 like

Postnl maakt me al 3 dagen blij met dat mijn kerstpakket komt. Nou ja, niet dus. Weer een dag vertraging :confounded::sob:

1 like

Ik heb gisteravond mijn kerstpakket gekregen, maar wat het is is nog een verassing. Ik heb een weddenschap met mijn manager dat ik elk vakje pas open maak op de dag zelf :joy: hij was er van overtuigd dat ik meteen alles open zou trekken. (wil ik het liefste ook haha) maarja ik krijg wel een fles wijn als ik wacht tot de dag zelf haha .

kerstpakket

29 likes

Ik zou dan (stiekem of juist opzichtig) de achter- of onderzijde openmaken. Dan win je de weddenschap én weet je wat erin zit. :smiling_imp:

5 likes

Past goed bij je werk!

52 likes

Mijn man een heerlijk kerstpakket gehad :scream: 250 euro contant en een hele rugzak vol dure chocola van de bakker naast hun werk. En aangezien hij net op dieet is, is dat deel voor mij.

34 likes

Hahaha :joy::joy::joy: ik roep elk jaar hoe fantastisch ik het zou vinden als we een uitvaartverzekering of een kist zouden krijgen. Maar daar denken menig mensen anders over.

17 likes

Ja, of een leuke multifunctionele vaas die je na je dood als urn kan gebruiken ofzo.

10 likes

We hebben een code en twee pennen. Volgens mij is iedereen online aan het bestellen want de site is mega traag haha. Ik heb een boekenbon en bijenkorf bon, elk 25€ gekozen.

Edit; ohhh het boek van Cynthia staat er op!

2 likes

Mijn vriend heeft een ouderwets kerstpakket gekregen. Het thema was blauw en er zaten allemaal merkproducten in (is vaak niet zo). Vrijwel allemaal dingen die we lekker vinden. Echt leuk! Er zat wel een lelijke tas bij haha.

Wij hebben op het werk een linkje gekregen naar zo’n website met allerlei producten erop. Ik heb Simpel van Ottolenghi gekozen en de punten die over waren heb ik gedoneerd. Kan niet wachten totdat het boek binnen is :yum:

Ik zie nu zo’n mini wijnkistje voor me in de vorm van een zwarte doodskist. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Van mijn oude werk een alzheimer kerstpakket (per pakket gaat er een paar euro naar dr stichting):

En van mijn nieuwe (inval)werk deze tas, met see socks en een herbruikbare glazen fles:

Echt wel blij mee!

14 likes

Rituals pakket en extra kerstbonus. Heel blij mee :blush:

19 likes

Ik kreeg een kerstpakket met daarin een kaasplankje en een drankje + een bon van €75 van een restaurant hier in de buurt om t.z.t. te gaan eten.
En ook nog een envelopje met kerstkaart en €100 contant!

Ben pas 2 maanden in dienst, dus had dit echt niet verwacht! Blij mee!

25 likes

Ik mis dat wel, cash in je kerstpakket haha. Altijd handig. Ik heb met Sinterklaas een pakketje met allemaal Sinterklaas lekkernijen en een boek. Met kerst een boek, rituals pakketje en een cadeautje op zo’n site, ik heb een bon van €35 gekozen vd Douglas, dat komt altijd wel van pas.

Spoiler: het is een beetje een anticlimax, aldus mijn moeder. :joy:

1 like

Ogjaa shitzooi, het had zo leuk kunnen zijn als ze het mij hadden laten doen :joy:

Toch dan maar alles open maken… Of niet

1 like

Eyes on the prize, jij. Wijn, wijn, wijn.

1 like