Show je kerstpakket

Oja wijn :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Ik had een leuk tasje met Pringle’s, een fles wijn, bonbons, een doosje met 3 yankee candle kaarsjes en een leuke houder daarvoor en een beautycadeau-bon van 30 euro die je kan inleveren bij oa. ICI paris en rituals. Blij mee!

18 likes

Pakket met wijn en snacks. Per mail hadden we ook nog een cadeaubon van €35 gekregen. Voor Sinterklaas hadden we een DIY cocktailprikker. En dan ook nog eens een 13e maand.

Ben blij dat ik geen full time zzper meer ben :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Hier ook wijn en snacks dit jaar. Dik tevreden! :ok_hand:

Ik ben jaloers, ik krijg niks, en moest voor de digitale kerstborrel ook gewoon mijn eigen drank regelen… de borrel was wel heel leuk overigens, van 18-1u zitten ouwehoeren en spelletjes gespeeld

Ik hoop zo op een urntje voor later :joy:

2 likes

Ik krijg als aller aller laatste mn pakket omdat ik altijd extra krijg door mn functie. Ik heb de kerstpakketten voor de medewerkers gemaakt en die krijg ik maar mn baas zei vandaag: Ik was tot half 3 bezig vannacht ben even creatief geweest met je pakket!

Heb inmiddels al zon alpaca gekregen met kam, kerstmuts, zonnebril en zomer hoed. Dus wacht nu maar rustig af wat dat creatief inhoudt… :joy:

13 likes

Aw wat cute!

1 like

Ik mocht wat uitzoeken in de digitale omgeving en heb gekozen voor dit kookboek en een vvv kaart. Daarnaast nog van het team een keuzecadeaukaart en daarvan heb ik een Bijenkorfbon gekozen.

afbeelding

9 likes

Jullie zullen wel denken, huh Oprah heeft toch geen baan? Dat klopt!
Maar kreeg toch nog een kerstpakket van m’n Coronagekkie ex-bazin. Ze heeft wel echt een hart van goud!!

En nog een envelop met centjes in.
:grin::grin::grin:

76 likes

Wow, wat lief!!

1 like

Van de ene werkgever fles wijn gekregen, toch lief want; horeca, dus had eigenlijk niks verwacht. Van de andere 2 flessen wijn en een vvv-bon t.w.v. 25 euro. Ik ben er blij mee.

3 likes

Ik ben echt vies verwend door mijn werk de afgelopen tijd met o.a. lunch, een lekker sinterklaaspakket en een corona tegemoetkoming, dus had niks verwacht. Maar heb nu ook nog 75 euro aan kerstcadeaukaart (kan je allerlei andere cadeaukaarten mee kopen) gekregen😱. Ik weet op de een of andere manier alleen totaal niet wat ik zou willen kopen.

11 likes

Van mijn detacheringsbureau een platenspeler (?). Wel heel origineel maar denk dat ik het weg ga geven. Van mijn opdrachtgever niks…
En ik hoop nog op de zorgbonus via mijn vorige werkgever :grimacing:

1 like

Een Ticketmaster cadeaukaart :frowning:

2 likes

Oh he, dat is nu wel een aparte keuze ja, maar wel heel chill als je straks weer naar concerten en voorstellingen mag. :grin:

1 like

Ik heb die niet gekregen hoor! Ik moest eraan denken toen ze zei xompleet nutteloos.

Ik vond er namelijk wel een in de kast, geldig tot 8 januari. Verlengen kost 10 euro, die kopen we dus niet meer.

1 like

50 euro cadeaubon voor de winkels van de eigenaar van mijn winkel. Heeft oa ook een mooi dus dat wordt een luchtje.

1 like

Kerstborrel pakket met zes bieren en een cadeaukaart van 60€ waar je dan zelf weer een cadeaukaart van kunt kiezen. We kunnen ieder jaar kiezen uit zes pakketten en nu voor het eerst een cadeaubon. Echt love it. Ga ik even lekker bewaren voor wanneer ik een dure aankoop wil doen :heart:

1 like

Standaard kerstpakket met vieze snacks en alcohol. Zit ook een bon bij voor Pathé 12,50 euro. Ik vind het teleurstellend. En niet om de pakket maar meer omdat het bedrijf waar ik werk bekend staat om de vele borrels, grote kerstcadeau’s en eenmaal in het jaar een groot feest waar tonnen wordt uitgegeven. Vestiging NL loopt ook heel goed maar de rest van de wereld niet dus gaat al het geld daar naartoe. Tel daarbij geen bonus en salarisverhoging erbij op met overwerkt raken en dan is het riedeltje alweer rond.

Sorry voor de rant maar de teleurstelling is nogal groot.

Edit; borrels en feesten etc waten natuurlijk vóór Corona.

2 likes