Show je kerstpakket

Hahaha ik heb toevallig idd nu 2 weken vakantie, maar de rest heeft het ook deze week gekregen. Volgens mij is het best normaal om het deze week te krijgen

Ja bij ons zijn veel mensen komende week al vrij. Het wordt altijd gegeven in de week voor de kerstvakantie

Ja, dat besef ik nu. Ik heb nog nooit vakantie gehad voor kerst of tussen kerst en oud en nieuw. Blijkbaar liggen gewoon heel veel bedrijven half plat rond die tijd😅.

Wij krijgen het ook meestal pas de 24e.

De mijne komt vandaag in de brievenbus, dus spannend wordt het niet haha

Voordeel van werken in de bouw. Ons kantoor is gewoon twee weken gesloten!

Ik denk dat wij een goed jaar hebben gedraaid want we hebben allemaal een nieuwe laptop gekregen :scream: (is echt niks voor mijn baas eigenlijk) en nog een tas met eten/drinken en een envelop :money_with_wings:

46 likes

Wij hadden een digitale kerstmarkt. Ik heb een schuurmachine en een bierpakket gekozen haha :joy: Wilde eigenlijk wel iets als douchegel ofzo maar er stonden niet echt lekkere dingen in dus toen ben ik voor een lekker praktisch kado gegaan

8 likes

Wij kregen een hamper/kerstbox voor de digitale werkborrel. Ik had die organisatie op me genomen en vond het vooral erg duur (volgens mij was het £45 per box en er zat een fles wijn, een fles sparkling berry ofzo (zonder alcohol) en dan iets van 8 producten, vond het vooral erg veel koekjes haha) Maar was wel leuk om het allemaal tegelijkertijd tijdens de borrel uit te pakken en op te eten.

Verder heb ik ook nog een voucher van £100 voor een kledingwebshop gekregen (waar ik echt 99% van m’n kleren koop) dus vind het echt super geregeld.

Normaal krijgen we geen kerstpakket of cadeau (is niet gebruikelijk in Engeland) maar hebben we een werkfeest met partners met onbeperkt drinken en kerstdiner dus het bovengenoemde was in plaats daarvan.

3 likes

Lekker random, een nestkastje hahahha

18 likes

Ik heb zo’n giftcard voor een bepaalde website gekregen. Het is niet zo heel boeiend qua aanbod maar ik vind het toch superleuk, ik had eigenlijk niks verwacht.

Sowieso voor het eerst in drie jaar dat ik weer wat krijg, dus ik zou al blij zijn met een zak kerstkransjes.

3 likes


Ik heb dit gekregen. Helaas heb ik de sodastream al en ticket to ride, dus misschien kan ik vrienden blij mee maken😅

46 likes

Oh zonde dat je t al hebt, wel een leuk origineel pakket met toffe dingen!

5 likes

Aww ik zou dit superleuk vinden! Een kerstcadeautje voor de vogeltjes in de tuin :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Verkopen? :smirk:

Ja klopt, ik werk bij een klein bedrijf dus er wordt altijd veel tijd in de kerstpakketten gestoken☺️

1 like

Hahaha weet niet of ik dat durf😜

M’n vader kreeg ooit een soort mini barbecue en een dag later stonden er al heel veel op marktplaats :joy:

3 likes

Supervet pakket! Mocht geen van je vrienden geïnteresseerd zijn wil ik best dat spel overnemen tegen een leuke prijs! Maar snap dat het het beetje raar voelt.

Ik zal het je dan zeker laten weten! :slight_smile: