Show je kerstpakket

Ja het is dubbel, het is fijn, maar zo’n parfuma bon kost bijvoorbeeld €45, en de helft van ons team gebruikt niet eens parfum. Ik hou gewoon echt niet van verspilling en ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet nu. Een cadeaubon kun je aan het goede doel doneren, maar wat die ik met een bon voor een abbo bij één webshop? Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken natuurlijk.

1 like

Ja dit is echt een leuke optie voor een kerstcadeau! Echt zoiets wat nuttig is, maar je niet snel zelf koopt.

Je kon ook kiezen voor een echt goede klopboor of een kofferset en verder echt typische useless kerstcadeau dingen maar die dan wel heel duur zijn. Zat iig flink budget in vanuit het bedrijf.

1 like

Ik heb mijn kerstpakket ook! Het was een gigantische doos, met allerlei streekproducten vanuit steden waarin wij vestigingen hebben: zwolse blauwvingers, zelfmaak pakketje voor Groningse mosterdsoep, Bosche bollen, Limburgse wijn, spelletje uit Amsterdam etc. Echt super leuk! En daarnaast zat er nog een wandelgids in (niet van Cynthia) en nog een bon om zelf iets uit te zoeken (zo’n tinteling)

Mega leuk pakket. Super leuke lekkere dingen, en vind het heel persoonlijk zo.

Oh en van die bon ga ik kijken of ik er net als @Ovenschaal haar vriend nieuwe borden (of een waardebon voor) van kan uitzoeken. Die van mij zijn roze met groen en stammen nog uit mijn moeder studententijd

21 likes

Oeh lekker, nu zin in Bossche Bollen! Echt van ons Jan?

Ik hoop op de zorgbonus deze week, ben in november uit dienst gegaan en moest m’n gegevens opsturen dus hoop dat dat goed gegaan is, anders is 't janken

Haha nee, het is een zelfmaakpakketje, ivm houdbaarheid denk ik. Dus zal binnenkort mijn inner Jan eens challenge

Ook leuk. M’n vriend is vorig jaar voor kerstuitje met z’n werk ergens hier in Den Bosch zelf Bossche bollen gaan maken

Ben echt benieuwd naar die van mij. Weet alleen dat het een grote doos is. Kregen een soort teaser doorgeappt haha

Ho, te vroeg geklaagd haha. Met de zoekfunctie komen er toch een stuk of 6 cadeaubonnen naar voren, die in het menu niet te vinden zijn. Misschien bij jou ook?

Welke zoekterm heb je gebruikt? :grin:

“cadeaukaart” :sweat_smile:

1 like

Zelf een correctbook met accessoires gekregen.
Heel blij mee, geen schriftjes en losse papiertjes meer hoop ik.

Vriend heeft een traditioneel pakket + zijn bonus gedoneerd. Daaraast krijgt hij dit jaar nog een een extra maandsalaris bovenop zijn 13e maand.

2 likes

Ik schijn een leuk zoet of zout pakket met eten te krijgen. Ik kon alleen meekijken met een stream omdat ik thuis was. en volgens mij zou het naar mijn huis worden gestuurd en als dat niet gebeurt ook prima. :slight_smile:

Oh dan kan ik alleen decathlon bestellen haha

Ik heb het kerstpakket van mijn schoonbroer gekregen; 3 soorten losse thee, theeglazen, een hele mooie mat zwarte theepot en bonbons

Ik weet niet wie het heeft bedacht om (alleen maar) mannen op een energiecentrale een theepakket te geven :joy: maar ik ben er blij mee. Niet dat mannen geen thee drinken, maar vond het niet echt passen bij de werknemers.

16 likes

Ik heb een flesje chilisaus, blikje ananas, noodles, zakje nootjes, afbakstokbroodje en potje kruiden voor kruidenboter gekregen. Meest random pakket ooit :sweat_smile:

12 likes

Noodles als voorgerecht.
Stokbroodje met kruidenboter, ananas en chilisaus als hoofdgerecht.
Nootjes als toetje.
Ja oke. De gemiddelde student kan hier vast prima mee werken :ok_hand:t3:.

5 likes

Hahahahahaha

Ik ben echt de allerlaatste die ooit zal haten op een kadootje, maar wat de fuck🤣

1 like

Valt me trouwens op hoe “vroeg” jullie allemaal al een kado hebben gekregen! Bij ons is het echt pas 2 dagen voor kerst.
Is iedereen hier 2 weken vrij ofzo :sweat_smile:

Alsof gewoon iemands boodschappenlijstje als uitgangspunt werd genomen voor het kerstpakket. :joy:

3 likes