Show je kerstpakket

Voor degenen die een mijn tinteling bon hebben gekregen: wat bestellen jullie?? Het aanbod is zo groot dat ik geen keus kan maken haha

Ik vind het eerder skeer om die waardes tegen elkaar af te zetten

10 likes

Er is inderdaad zoveel keuze! Uiteindelijk heb ik een krultang voor mijzelf besteld een leuk Rituals pakketje voor mijn vriend en de overige punten gedoneerd aan de voedselbank. De bon kwam voor mij vrij onverwachts dus vond het wel leuk om naast mijzelf ook nog andere wat te geven.

2 likes

Mijn vriend krijgt een heel chill kerstpakket, je mocht zelf kiezen en allemaal echt dure cadeaus. Wel veel van die nutteloze dingen.

Hebben servies gekozen, ons eerste ‘echte’ merk servies (hebben alleen maar Ikea servies).

4 ontbijtborden, 4 diepe borden, 4 dinerborden (waarde 120 euro)

afbeelding

22 likes

Mijne is maar 25 euro, dus ik denk dat ik maar voor een Wehkamp bon ga. Maar alle producten die ze aanbieden is toch spul dat je al honderd keer hebt en niet gebruikt (krukje, messenset enzovoort).

1 like

Ik heb ook een tinteling, bestelde normaal altijd een bon van ici paris of wehkamp. Maar zie dat die er nu helemaal niet meer tussenstaan, kan blijkbaar geen bon meer kiezen :frowning:

Maar mag niet klagen, want echt nog genoeg aanbod. Dus zit nu te kijken naar een slowcooker of misschien planten!

1 like

Nja als je al jaren niets krijgt van je werkgever die wel een dikke omzet draait op mij op basis van uurtarief en alles, die werkgever ook helemaal niets extra’s doet qua thuiswerkvoorzieningen en dan nu aankomt met een pakket van krap 10 euro (wat ik ook gewoon al leuk vond dat ze iig dat hebben gedaan), steekt dat wel schril af bij het pakket van de opdrachtgever die dus al dat dikke uurtarief voor mij betaalt en dan dit nog wel aan mij geeft.

Het verschil valt nogal op zeg maar.

4 likes

Ik heb 600 euro gekregen en een Rituals pakket. Van mijn andere werk een standaard pakket vond het niet heel boeiend en slecht voor het milieu

17 likes

Nou ik was dus ook al aan het zoeken naar cadeaubonnen. Mijn collega zei dat hij altijd bol.com bon bestelde, maar ik kan ze ook niet meer vinden inderdaad. :grimacing: Als ik zocht op cadeaubon, zag ik alleen nog maar van decathlon.

Wat goed besteed! Wij hebben nu ook restjes IKEA met pitjes eruit en oude borden van m’n moeder. Zo’n tijdloos echt merk servies lijkt me ook wel wat.

1 like

Ik heb van mijn tinteling gewoon een cadeaubon van bol.com kunnen bestellen en er was ook veel keus in andere soorten cadeaubonnen? Hebben jullie wel dat je een menu nog verder kan uitvouwen?

@crazyvibes oh ik zie ze wel! Links in het bij de categorieën op meer categorieën klikken en dan is er een kopje cadeaukaarten. Geen ici paris helaas, wel douglas, bol.com, wehkamp en nog veel anderen

Ahh dat kopje heb ik helaas niet, kan het menu wel uitvouwen, maar die optie staat er niet bji! Dan zullen ze misschien per bedrijf aangeven wat er in de “winkel” komt?

2 likes

Ik had helaas ook geen optie tot een cadeaubon, zal inderdaad wel verschillen per bedrijf.

1 like

Ik heb voor sinterklaas een vvv bon gekregen en een tinteling bon voor kerst (heb de vvv kaart gekozen) Morgen komt er ook een leuk brunch pakket en de 13e maand zit er aan te komen. Love it.

Een tintelingen bon gehad van 35 euro.
Vervolgend van de ene maatschap een pakketje met borrelplank met toastjes en saus. Van de andere maatschap chocola. En van de andere maatschap een Rituals pakket. Van twee maatschappen moeten we nog iets krijgen.

3 likes

Haha ja onwijs lief was beetje verkapte zorgbonus. Was ook mega dankbaar

Voor het andere pakket ja misschien ben ik een zeur maar heel heel veel plastic en dan ook nog 2 x poging gedaan om te brengen naar mijn huis via post. N l

2 likes

Wat een leuk topic! Ben heel erg benieuwd wat ik krijg. Werk bij dit (kleine) bedrijf pas een aantal maanden dus geen idee. Voorheen bij een multinational zo’n keuze cadeau (twv €80) Ooit als stagiaire binnen een groot bedrijf (in crisistijd) iedereen €100 handje contantje. Dat vond ik toen zo’n mooi gebaar, dat iedereen hetzelfde kreeg, manager tot stagiaire en tenminste nuttig. Maar die verschrikkelijk kneuterige food pakketjes vind ik zo leuk om uit te pakken. Hoop dat mijn vriend zo’n ding krijgt dit jaar, puur voor het uitpakken🙈

5 likes

Ik heb een wensballon gekregen met een persoonlijke boodschap. Leuk idee, maar een kaartje wat minder omslachtig geweest en minder milieuvervuilend en brandgevaarlijk. Voel me echt een zure trut.

Verder een parfumado cadeaubon die ik doorgeef, een stercadeaubon en een kartonnen kerststal die ik ook beiden doorgeef denk ik.

Het is fijn om gewaardeerd te worden, maar van mij hoeft het niet eerlijk gezegd.

1 like

Ik ben juist zo’n zure trut die zou overwegen weg te gaan bij haar werkgever als ze erachter kwam dat er geen kerstpakket is. :joy:

2 likes