Show je kerstpakket

Ik maak de kerstpakketten dus weet al wat ik krijg. Mn baas wilde spelletjes kopen voor in het pakket en heeft toen in zijn enthousiasme junior spellen gekocht ipv normale edities :sweat_smile:

Oh en wat ik echt kut vind;
De gele supermarkt geeft een coronabonus aan personeel. Helemaal prima maar ik krijg die cadeaupasjes pas deze week net als alle andere franchise winkels.
Hebben de filialen 1,5 week geleden al pasjes gehad en meteen uitgedeeld…
Had dus allemaal teleurgestelde medewerkers waarom zij niks kregen en andere winkels wel.
Doei verrassing!

4 likes

Leuk pakket, maar wat een vreselijke teksten op die producten

4 likes

Ik kreeg vandaag totaal onverwachts een kerstpakket van mijn manager. Een krat gevuld met allemaal lokale streek-/boerderijproducten (van een boerderij op 2 km van waar ik woon, supertoevallig), o.a. kaas, nootjes en een fles sap. Heel tof!

10 likes


Onze afdeling kreeg een extraatje (lees-, borrel- of filmbox) omdat andere activiteiten (zoals kerst ontbijt) niet door kunnen gaan. Ik heb voor een alcoholvrije leesbox gekozen. Het echte eindejaarsgeschenk (organisatiebreed) is een bol.com cadeau kaart ter waarde van €50. Ben zeker niet ontevreden haha

23 likes

Wij moesten in oktober al aangeven of onze voorkeur uitging naar een alcoholisch of non-alcoholisch kerstpakket, dus ik weet dat ik iets kan verwachten. Alleen ben ik waarschijnlijk niet meer op werk tot minstens 19 januari, dus ik vraag me af hoe ik aan mijn kerstpakket kom haha

3 likes

Oké, naast de doos bonbons heb ik een kerststol (gemaakt door leerlingen van een andere locatie van m’n school) en een VVV-bon van €50,- gekregen. :partying_face:

13 likes

Ik heb een tinteling gekregen en een bol.com bon uitgekozen. Heel blij mee. Met Sinterklaas kregen we al een attentie, een tasje met allemaal eten. Leuk dat ze met beide feestperiodes wat doen.

2 likes

Ik ga volgende week uit dienst dus dacht dat ik misschien niets zou krijgen, maar we hebben ook een bon gekregen waarmee ik een boekenbon heb gekocht en de volgende boeken heb uitgezocht

13 likes

Ik heb een sterkado voucher gekregen denk dat ik daar gewoon een coolblue bon van kies oid. Normaal krijgen we een pakket met eigen producten maar ivm Corona en het inpakken en versturen nu dus een voucher. Wel jammer want het openen van het pakket is altijd een van de favoriete momenten van de hele familie.

Daarnaast ook nog pakketten gekregen van de divisie van NL en ook van BE. Heb een grote scope dus profiteer daar nu optimaal van haha :smiley:. Beiden een mix van eigen producten, borrelsnacks en drinken en een bon van Bol.

2 likes

Grappig, ik heb een vergelijkbaar pakket gekregen maar een paar producten zijn anders. Er zit ook nog een bon bij waarmee je een cadeau kan uitzoeken via de website. Je kan kiezen uit bevelevenissen, giftcards, rituals enz.

1 like

Wij kregen een cadeaubon van 25 euro, om zelf iets uit te zoeken. (werk in het onderwijs)
Dit was al een verbetering want voorgaande jaren was het altijd een bon van 15 euro.

Dit pakket zag ik ook bij Makro ligbwn

1 like

Ik heb een pakket met borrelhapjes (chips, pretzels, kaasje, borrel plankje, worstje, dips en sticks), mini Tony repen, thee en sparkling appelsap gekregen en een VVV bon van 50 EUR. Lekker verwend!

6 likes

De standaard cadeau carrousel en dat was prima. Heb een webshop giftcard van 40€ gekozen en die besteed bij boeken.nl aan 1 fysiek boek en 3 e-books.

Blij dat ik iets krijg, maar ik vind het bij van die vreetpakketten altijd zo kut dat je niet weet wat de kwaliteit is van het eten. Ik heb liever dat je weet welk (huis)merk het is, maar nog liever producten van lokale boeren.

Ik ben aangenaam verrast dit jaar een kerstpakket te ontvangen. Ik ben ambtenaar en normaal krijgen we nooit iets. Dat is toch wel iets wat ik mis van mijn vorige werk, het kerstpakket openmaken en kijken wat er allemaal in zit. Ook al eet je de helft niet op en bij het opruimen van de kelderkast een half jaar later alles alsnog wegflikkert omdat het over datum is.
Dit jaar een VVV Bon gehad van € 50,00. Dus ik ben zeer tevreden!

4 likes

Ik heb een klein pakketje gekregen met een fles wijn en wat nootjes voor de digitale borrel. En ontving gister ook het standaard kerstpakket, een Tinteling. Dus denk dat ik daar een ici Paris bon van haal, zodat ik een nieuwe parfum kan kopen. Vind dit echt een topcadeau trouwens, kan iedereen zelf wat uitkiezen

1 like

Een donatie aan de voedselbank :blush:.
We mochten kiezen uit tijdschriften/biosbonnen of een donatie.

9 likes

Mijn pakket ligt al weken ergens bij PostNL😭

Vanuit het bedrijf waar ik in dienst ben kreeg ik gisteren een borrelpakket met een biertje, flesje wijn, blikje cola, chips, borrelnootjes en tucjes. En nog een bon voor 1,5 maand cinetree ofzo, nou woep woep. Vond het borrelpakket wel prima, kregen de afgelopen jaren helemaal niets.

Vanuit de opdrachtgever kreeg ik net een tas met een stol en een kerststukje. dacht dat dat het was maar zag opeens dat er ook nog een vvv bon van 100 euro in zat, echt super verrast mee.

Toch skeer als je vanuit je opdrachtgever meer krijgt dan vanuit je werkgever die je daar detacheert…

20 likes