Show je kerstpakket

Ik heb sinds een tijdje nieuw werk, dus ik moet nog even afwachten of er wat geregeld is en zo ja, wat het kerstcadeau/pakket inhoudt.

Ik heb twee pakketjes met sinterklaassnoep thuisgestuurd gekregen, en mag zelf een kerst cadeau uitzoeken op zo’n online portal.

1 like

Wij krijgen iets per post met oa een code on ergens wat uit te zoeken

2 likes

Wij krijgen drank en kerstbrood.
En omdat we nu geen kerstuitje hebben met de PV, hebben we voor de leden nog extra een bon van thuisbezorgd.nl :grin:
In tasje met nog wat extra lekkers

Mijn man werkt bij hetzelfde bedrijf dus wij kunnen veeeeeeel pizza laten thuisbezorgen :joy:

5 likes

Ik krijg dit jaar echt ontzettend veel, omdat ik nu tijdelijk op twee afdelingen werk en omdat door Corona managers een stapje meer willen zetten. Heb al twee Sinterklaaspakketen, een thermobeker, een cadeau dat ik zelf mocht uitzoeken en krijg nog een pakket volgende week. En ik heb twee pakketten actief geweigerd, toen ik hoorde dat ik die zou krijgen.

3 likes

Ik mag ergens 25 euro declareren en ik kreeg een zuivelhoeve pakketje met kaas en worst

1 like

Oh dat is niet zo feestelijk…

Een vriendin die bij hetzelfde bedrijf werkt appt dat ze de hele dag al vrolijk is door het kerstpakket. Can’t wait!!! Krijg hem waarschijnlijk maandag, ben zo hyped

1 like

Ik heb een tinteling bon gekregen. Heb een bon van zalando gekozen.

3 likes

Dat heb ik ook gehad! Ik twijfel nog wat te kopen.

2 likes

Ik heb ook een tinteling bon maar bij mij stond er geen zalando bij… vond het weinig interessants dit jaar (of klinkt dit heel verwend?). Zal wel een bon worden dus dan wordt het wehkamp of Fonq.

2 likes

Wij krijgen een vvv bon en dan kopen we allemaal iets en laten dat inpakken en daarna via een meeting met elkaar uitpakken. Wordt trouwens eind januari dus hoeven nu met die drukte nergens heen.
Voor de vrijwilligers krijgen ze een bon van zaakje op 't plein, mondkapje met 't logo en een zakje nootje en flesje fris.
(boeit jullie vast niet maar ik heb 't allemaal geregeld en ben best content!)

Mijn vriend kreeg een bon en heeft voor weekendtas, toilettas en drinkfles van gerecycled materiaal gekozen.
Ook hebben ze een digitale borrel en kregen ze dus een pakket thuis. Bestaande uit snacks, blikje cola, flesje prosecco en wat bier.
Tis een groot bedrijf hoor maar ik haat het dat ze alcohol opsturen. M’n vriend zit in aa en heeft al vaker terugvallen gehad. Nouja heb 't meteen weggegeven maar vind deze normalisering van alcohol stom en dat 't zo ondanks al onze pogingen 't niet te kopen dan toch in huis belandt (mss moet dit deel in relatie leed of ergernissen)

20 likes

Ik frustreer mij ook over de normalisering van alcohol hoor. Was recent nog in het nieuws dat het momenteel het grootste verslaving is, maar dat het als zo gewoon wordt gezien. Glaasje hier, glaasje daar. Wij als artsen krijgen ook alleen maar wijn als cadeaus. :woozy_face: :woman_shrugging:

12 likes

Ik ben het zo met je eens. Die normalisering is gewoon vreemd. Ook alcohol drinken op de werkvloer vind ik ergens gewoon gek (vrijmibo’s oid).
Wij krijgen ook zo’n borrelbox thuis, maar kregen de keuze bier, wijn of geen alcohol. Ik, als jongste, koos als enige voor geen alcohol en kreeg als opmerking ‘nouuu op jouw leeftijd moet je toch gewoon lekker genieten van alcohol, niet zo serieus allemaal hoor.’.
Euhm laten we dat gewoon voor ons zelf bepalen, oké? :thumbsup:

Trouwens wat leuk dat jullie vrijwilligers ook iets geven en leuk uitgekozen! Ik vind het altijd zo stom als vrijwilligers , stagiaires, externe etc. buiten de boot vallen. Net alsof zij er niet toe doen ofzo.

9 likes

Ahh leuk pakketje heb je uitgezocht! En dat borrelpakker van je vriend zou ik dus mega blij mee zijn, maar inderdaad zoveel.mensen die geen alcohol drinken, of niet meer willen drinken, of de alcohol in het pakket niet eens lekker vinden.

2 likes

Ja dit.
Mijn baas wilde heel graag een wijn- of bierpakket versturen terwijl ik zo 6 moslims in ons team kan opnoemen die absoluut geen alcohol drinken. Ik vind het zo jammer dat daar zo weinig rekening mee wordt gehouden.
Ook werden er chocoladeletters verstuurd waar een percentage alcohol in zat dus die konden ze ook niet eten. :pensive: We gaan nu een bon krijgen, dat lijkt me veel beter.

8 likes

Ik kreeg ook een fles champagne. Drink ik sowieso al niet, maar vind het ook niet zo bij dit jaar passen.

2 likes

Vind het vaak ook niet zo veel, maar een bon vind ik prima.

Onze vrijwilligers krijgen trouwens het zelfde bedrag te besteden als de betaalde krachten.

Er een paar jaar geleden volgens mij een insta account met alleen maar foto’s waarop mensen stonden met alcohol. De meeste mensen hadden het niet eens in de gaten. Ikzelf trouwens ook niet, kijk er niet raar van op dat ze een glas alcohol vasthouden. Maar zouden het drugs zijn was het me zeker wel opgevallen. Vind het goed dat er nu weer meer aandacht aan besteed word. Het geeft zoveel leed en ellende en maakt levens kapot.

1 like

Wij krijgen al jaren druivensapbubbels. Ieder jaar dezelfde fles haha, dat is dan wel weer jammer. Maar wel goed dat er inderdaad gewoon geen alcohol in zit :slight_smile:

Edit: ik heb dit jaar de bedankjes voor onze muziekvereniging geregeld. En daar heb ik dus specifiek sommige mensen wel of geen alcohol gegeven. Weet bv dat een stel in een vruchtbaarheidstraject zitten en dus zo min mogelijk drinken. Dus die heb ik lekker een koffie/chocola pakket gegeven. Vonden ze zo leuk en fijn meegedacht. Dan denk ik: kleine moeite groots effect.

7 likes

Mijn kerstpakket, allemaal eten en een tas.
Ben er blij mee.

32 likes