Show je kerstpakket

Ik heb een doos met eten gekregen , €200,00 en een toblerone van 4,5kg.

Dus mocht iemand dol op toblerone zijn en in de buurt van Utrecht wonen… kom aub een stuk halen!

9 likes

Holy shit :drooling_face: en :nauseated_face: tegelijkertijd

Mijn eerste reactie was ; haha wat grappig en daarna … wtf moet ik hier nou weer mee

1 like

Wow, dat dat ook bestaat. Helaas gaan mijn goede voornemens morgen in, anders had ik je met liefde geholpen.

Houdbaar tot april 2021 dus mocht je je bedenken :joy:

Misschien hoor je me na blue monday😂

1 like

Ik had geen kerstpakket verwacht (heb in december ontslag genomen en werkte er pas sinds oktober :flushed:) maar krijg er toch een! Kon kiezen tussen een verschillende geschenkpakketten, schenking aan een goed doel of waardebon van €30 van Fonq. Ben voor dat laatste gegaan

2 likes

Wat netjes!

1 like

Heb je recht op een kerstpakket?

Als al je collega’s er een krijgen en je officieel in dienst bent wel

Hmm ja in eerste instantie las ik het alsof @Pantalones er ook wel al weg is nu, maar het zou inderdaad kunnen dat ze er nu nog werkt.

Maar dan alsnog. Recht op een kerstpakket? Ik betwijfel het eerlijk gezegd, al lijkt het me onwaarschijnlijk dat een werkgever ervoor zou kiezen de een wel en de ander niet te belonen. Dan krijg je ongetwijfeld scheve gezichten.

Wij hebben 40 euro extra gekregen bij onze loonstorting. Niet heel spectaculair om te krijgen, maar wel heel erg welkom.

Toblerone cheesecake maken! :drooling_face:

Ik kreeg elk jaar hetzelfde als alle relaties krijgen, wat dit jaar een rugzak (met logo van 't kantoor) en 2 flessen wijn was. Drink alleen geen wijn haha.

Maar mag verder niet klagen, heb ook een soort 13e maand gekregen. En krijg met Sinterklaas een banketstaaf, dag voor kerst nog extra een kerststol en oudjaarsdag een fles champagne.

Ik kreeg net een mail over mijn bol cadeaukaart die ik nog moet ophalen? Ik wist van niks maar ik heb dus wel wat gekregen dit jaar :nerd_face::partying_face:

5 likes

Ik heb mijn pakket vandaag ontvangen! Ben er echt zo blij mee. Las al veel commentaar over de mandjes maar die ga ik lekker op de babykamer zetten.

52 likes

Ja leuk juist die mandjes!

3 likes

Leuk en origineel!
Ik vind dat gekat op kerstpakketten altijd zo onnodig. Je krijgt iets, vind je het niets, dan geef je het weg. Dat eeuwige geklaag altijd…

16 likes

Vandaag m’n kerstattentie ontvangen. Hier ben ik oprecht heel blij mee. :ok_hand:t5:

31 likes

Nou precies wat je zegt! Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. En als je bepaalde dingen minder leuk vindt geef je die lekker weg. Ze vergeten ook even dat dit pakket door collega’s is samengesteld en dat er heel wat uren werk in zitten. (ze moesten ruim 1700 pakketten inpakken)

2 likes