Show je kerstpakket

Vorig jaar kreeg ik bij mijn baan en vaste oppasgezin niks, maar dit jaar ben ik echt blij. Van de gymvereniging een leuk pakket met eten van de bakker en van een gezin waar ik af en toe oppas nog chocola. Gisteren met stage een kerstdiner gehad in een fancy restaurant. En dan met sinterklaas en secret Santa net achter de rug voel ik me zo verwend.

Ons kerstpakket was een rijdende kersttruck waarin je met muntjes je eigen pakket mocht samenstellen. Echt leuke dingen, ook bv Rituals. Helaas was ik er die dag niet en kreeg ik een standaard pakket met een fles wijn en snacks. Ook prima, maar dat andere was leuker geweest.
Daarnaast heeft mijn manager ook persoonlijk nog een kleinigheidje gekocht voor alle collega’s op de afdeling. Echt heel attent. Ik kreeg een bioscoopbon omdat ik al een tijdje roep dat ik naar Penoza wil maar niet ga. Nu moet ik wel :rofl:

16 likes

Alcohol in een kerstpakket vind ik ook jammer. Mijn vader mag geen alcohol drinken en hij heeft een fles wijn en een grote fles bier gekregen :roll_eyes:
Wat ze op zijn werk ook weten…

Nou vorig jaar hadden ze er dus een verse kerststol bijgedaan van de bakker. Die was dus maar kort “lekker”…

1 like

Ik kreeg een code van mijn werkgever en dan kon ik uit 50 duurzame cadeaus iets uitzoeken. Vond eigenlijk heel veel leuk en heb nu luxe kruidenscharen. Echt heel random! Maar ze zijn wel mooi.

1 like

Ik kreeg een vvv bon van 50 euro, krijg ik daar ieder jaar.
Ze hebben wel mindere tijden want vorig jaar kregen de vaste mensen iets van 200 euro en die kregen nu ook 50. De stagiaires kregen 25 maar dat is volgens mij al langer zo. Ooh en een teamdag met lunch en avondeten en drank

Op m’n andere werk een bouwpakket en een kerstborrel.

Was iig een heel leuke dag :)!

1 like

Ik heb zon bon gekregen om op een website iets uit te zoeken van 50 euro. En nog een bolpuntcom bon van mijn detacheringsbureau. Maar ben eigenlijk het meest blij met het persoonlijke berichtje van mijn baas. Ik werk er pas 1,5 maand en voel nu al waardering terwijl ik in de afgelopen 5 jaar bij mijn oude baas nog nooit zoiets te horen heb gekregen.

17 likes

Wij krijgen ons cadeau pas in januari. Deze maand wel 70% meer salaris

1 like

Ik had een ouderwets vreetpakket :ok_hand: + een pizzabord (in een soort gekke standaard?) en waxinelichthouders die zowaar bij m’n interieur passen


Ik werk bij a.ction in de logistiek. Vind het een heel mooi pakket!

24 likes

Heb een bol.com bon van 30 euro gekregen. Heb er een boek meebesteld dat ik graag wilde hebben!

4 likes

Heel leuk!
En die chips zijn zo lekker!!

Nee! Ik heb vorig jaar ook niks gehad, beetje zelfdr situatie en vind t echt kinderachtig. Gaat ook om het gebaar. Ik hoef geen duur kado, maar dit gaf me echt het gevoel dat ik het niet waard ben. Dit jaar was ik ziek maar zal wel weer niks geweesr zijn.

Daarnaast, alsof ze over de kop zullen gaan door die extra 25 euro pp :woman_shrugging:

1 like

Ik heb een vreetpakket gekregen met echt allemaal lekkere dingen en zo’n grillplaat voor op tafel. Super leuk allemaal.

Een bon van 20 euro te besteden op 1 bepaalde site waar alles teringduur is en je voor alles dik bij moet betalen :expressionless:

Het is geworden; 2 cadeaubonnen 1 van 30 euro voor bol.com en 1 van 30 euro voor Zalando. Zat leuk ingepakt met een grote ferrero rocher chocolade bol en nog wat losse chocolade etc.

4 likes

Een bol.com kaart met 40 euro en een kerstkaartje er bij.

Normaal gesproken kregen wij een tinteling en kon je zelf kiezen welke cadeau kaart je wilde. Ik had mij al helemaal verheugd om makeup bij de ici paris te halen er van. Maar helaas verkopen ze dit merk bij bol niet. Ik ben dus wel lichtelijk teleurgesteld. Maarja, ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

1 like

Met een cadeaubon 2 natuurwijnen en een vijgennotensinaasappelkardemomblok gehaald :smiling_face_with_three_hearts: dat wordt lekker borrolon

1 like

Nou op de valreep heb ik ook nog eens een powerbank gekregen van het uitzendbureau :thumbsup: :grin:

Vandaag werd er een bos bloemen bezorgd van mijn werk/het hoofd van de afdeling. Heb die man nog nooit gezien, maar ben er wel heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes