Show je kerstpakket

Een cadeaubon van 25 euro te besteden bij bol, etos, ah of gall.

Een sigaar uit eigen doos dus.

1 like

Ze zouden hem toch niet weggooien ofzo? Ik zou wachten tot 27 december eigenlijk :stuck_out_tongue:

Hallo collega :grin:

3 likes

Haha! Heb je een pb gestuurd

Ik krijg een eindejaarsuitkering in de vorm van een dertiende maand en een extra bedrag van 50 euro op mijn rekening gestort. Een beetje saai, maar blijkbaar is het eenmalig dat ze gewoon een bedrag geven. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik iets leuks ga halen voor dat bedrag.

Dat is nog eens een tip :grin: Heb nog een paar honderd euro :wine_glass:

1 like

50 euro netto op mn loon als extraatje sinds dit jaar. De waarde van de kerstpaketten die ze normaal gaven, doneren ze dit jaar aan een goed doel. Vind het een prima deal zo want ga nu zelf iets uitzoeken voor 50 euro haha.

De symbolische adoptie van een panda

81 likes

Dit vind ik nou leuk!!

2 likes

NIETS!

Ben er serieus best ziek van. Het gaat financieel niet zo lekker blijkbaar maar wij werken super hard om meer klanten te krijgen en het tij te keren.
Vind het echt niet slim om dat niet te belonen met bijvoorbeeld een cadeaubon van 25 euro. We zijn ook niet met z’n honderden ofzo. Gewoon 8 man. We werken ook gewoon door in de kerstvakantie en daar doet niemand moeilijk over.
Echt geen slimme zet dit.
Of klink ik nu erg verwend?

5 likes

Oh wat leuk! :heart:

1 like

Leuk!!!

Wil de mijne vriendjes met je worden?

5 likes

Wij hebben naast een eindejaarsuitkering (wat deels uitkering van de reiskosten is) een krediet van Tintelingen gekregen. Dan kun je wat uitzoeken. Ik heb maar een bon van ici PARIS uitgekozen (35 euro). Daarnaast een fles champagne, maar ik drink geen alcohol dus die heb ik aan een collega gedoneerd. Wel jammer dat men in de zorg flessen wijn en champagne uitdeelt alsof het niks voorstelt en geen alternatieven hebben voor diegene die niet drinken …

2 likes

Ik vind echt dat de houding tegenover alcohol echt zo laks is. Ik krijg vaak wijn als bedankje, dan denk ik; eh we werken in het onderwijs, met jongeren die niet mogen drinken. Het kost megaveel moeite om hen ervan te overtuigen dat alcohol niet alleen maar leuk is, maar ondertussen geven we als volwassenen consequent flessen wijn. Kan zo tientallen alternatieven geven die aanzienlijk minder schadelijk zijn.

Edit: ik kom wel eens op scholen waar in de docentenkamer standaard alcohol in de koelkast ligt voor de vrijmibo. Dan denk ik: het is geen 1990 meer, wat wil je uitstralen. Vind het echt niet passend bij een gezonde werkomgeving.

11 likes

Oooh dit vind ik echt leuk!!

Nee vind ik niet verwend. Zelfs een klein aardigheidje zou al verschil maken! En lijkt me als het om 8 man gaat nog wel haalbaar. Ook al gaat het financieel minder. Al deden ze iets lekkers met een kaartje. Gaat ook om het gebaar.
Het is toch ook belangrijk attent te zijn naar je personeel.

Ik krijg zelf altijd een keuze bon van de Primera, prima, ik kan er van alles voor uitzoeken. Maar van mijn vriend kreeg ik ook een kerstpakket haha, een grote doos met allemaal lekkere dingen dus ik mag niet klagen :heart_eyes:

Voor zijn personeel heb ik de kerstpakketten gemaakt: dit keer een vuurkorf met inhoud (dekentje, marshmallows, choco mok, thee, champagne en glühwein, sap, erwtensoep, heel veel lekkers, kerstbroodjes etc). En een keuze bon van 25 euro met een persoonlijk kaartje erbij. Vind het altijd zo leuk om ervoor op pad te gaan. Heb bij heel veel verschillende winkels wat gekocht, dan krijg je veel meer waar voor je geld haha.

7 likes

HAHAHA! Laf deze humor! :rofl::heart:
Op mijn werk gaat het er ook zo aan toe, patiënten doen trouwens net zo hard mee vaak :laughing:

Dit jaar geen kerstpakket voor mij :sob:. Vind het zo stom dat er bedrijven zijn die er niet aan meedoen. Mijn date moest het pakket ophalen bij het hoofdkantoor in Rotterdam, maar daar had hij geen zin in :sob:.

I feel you! Echt niet leuk inderdaad

1 like

Ik heb een cadeaubon van 35e gekregen die je bij duurzame winkels kunt uitgeven. Heb hem omgeruild voor een bon van Dille en Kamille en dingetjes voor in huis gekocht.

2 likes