Omdat ik al dagen alle webshops aan het doorscrollen ben en het gewoon niet kan vinden. Wellicht hebben jullie nog tips dmv het showen van je outfit of een foto van wat je aan wil gaan doen?
Ik kwam nu echt speciaal naar het forum om dit topic aan te maken om echt precies dezelfde reden haha. Zowel gister als vandaag de stad in geweest maar kan echt totaal niet slagen voor kerst (en O&N) dus hoop bij jullie wat inspiratie op te doen.
Ik heb gekeken bij Zalando, AboutYou, C&A en H&M (op internet) en ik vond de leukste jurkjes op de H&M site, maar nog niet echt hét jurkje gevonden
Ik ga denk ik voor de pyjama
Aah je brengt mij op een ideetje! Ga mijn rode broek aandoen. Alleen moet ik die wel nog even maken want de rits zit los…
Zo terecht
Pyjama en werkkleding. Heb nachtdiensten
Ik heb besloten dit jaar eens niet speciaal iets te kopen. Ik heb nog tig jurkjes van voorgaande kerstjaren hangen die ik nog steeds mooi vind, dus ik mag nu niets nieuws van mezelf.
Zit trouwens een jurkje bij dat ik drie jaar geleden met kerst niet dicht kreeg, en wat nu weer als gegoten zit, dus dat wordt hem sowieso een van de twee dagen.
Een jurkje dat ik ook aan zou kunnen met uitgaan / uiteten en als ie echt heel leuk en gekleed is naar het werk. Het liefst met lange of halflange mouwen waar best een twist aan mag zitten (trompetmouwen bijvoorbeeld). Liever niet zwart tenzij het de perfecte lbd is, die ik dan dus ook aan kan naar werk en met uitgaan
Als je intikt ms mode rode jurk vind je hem wel!!
Edit
https://www.wehkamp.nl/ms-mode-ribgebreide-jurk-rood-16162778/?origin=orderdetail_product_image
Hij is van VILA
Hij is er ook in het zwart
Dank je!
Super lief dat je voor me ging zoeken!
Ik vind die zwarte met het kraagje en de witte details bij de mouwen heel leuk. Ik ben alleen van mezelf heel meisjesachtig en word altijd jonger geschat dus ik kan zoiets niet echt hebben helaas
Ik ben dol op kerst outfits!! Ik moet nog even twee weken heel hard doorknallen met werk maar volgende week vrijdag mag ik van mezelf een mooie jurk kopen