Nice!
Weet je al welke?
Nee! Misschien toch vanavond al even online rondneuzen ik wil een mooie kleur groen of zwart, en iets waar wel een taille inzit maar niet oncomfortabel gaat worden als ik voor de derde keer aardappelpuree opschep.
Dit wordt hem. Het is een jurk, niet een rok en een shirt. Ik had degene die het kerstdiner organiseerd gevraagd welke jurk ik aan moest naar de kerstborrel op mijn werk en toen hebben we besloten dat bovenstaande jurk te heftig was voor de borrel maar dat ik hem dan aan zou doen naar hun kerstdiner
Misschien mis ik iets super obvious maar waar komt die bovenste vandaan? echt leuk
Ik kan echt nergens een leuke jurk voor kerst vinden! Ik zie sowieso heel weinig jurken in de winkel, vooral veel jumpsuits (ook leuk maar zoek ik nu niet), en de jurken die ik zie vind ik een beetje saai? Ik vind het ook gek dat veel jurken overslag zijn of met ceintuur, dat vind ik gewoon niet zo mooi zitten/net een soort kamerjas, en ik snap niet hoe moeilijk het is om gewoon een taille in een jurk te maken
Oud maar schop hem even omhoog.
Wat doen jullie aan met kerst? Ik heb nog oude kerstjurkjes liggen van voorgaande jaren maar zoek misschien wat nieuws (wel iets wat ik op kantoor ook aan kan)
Verder zoek ik een lange jurk voor 3e kerstdag. Galastyle. En een glitterjurk voor oud en nieuw. Zo veel keus…
Ik heb ook nog geen “nieuwe” jurk. Een hele mooie jurk die al enkele jaren meegaat ga ik aandoen voor het kerstetentje bij mijn schoonouders, verder ga ik dit weekend nog op zoek naar leuke tweedehands outfits in de kringwinkel. En voor oudjaar zoek ik ook nog een leuke feestjurk of -outfit maar zou niet weten waar te beginnen, haha.
Dus laat die inspiratie maar komen!
Ik gooi dit topic even omhoog. Ik heb inspiratie nodig haha.