ONLINE SHOPPEN ?!
Voedsel bestellen?
Overload aan kaartjes versturen?
ik zie het verdampen hoor
ONLINE SHOPPEN ?!
Voedsel bestellen?
Overload aan kaartjes versturen?
ik zie het verdampen hoor
Inkomsten 2800 netto voor 32 uur. Standaard loon is 2150 maar krijg nog reiskosten en ort uitgekeerd. 1 keer in het kwartaal mān overuren. Voor een mbo functie ben ik zeer tevreden en heb in mān functie veel vrijheid.
Ik woon in herhuisvesten van mān vriend en die betaald alle lasten. Ik spaar voor ons.
Uitgaven:
Gezamenlijke spaarrekening 1100 (80 voor de hulp, 150 voor eten en 100 leuke dingen, de rest is voor later)
Netflix spotify 18
Verzekeringen 160
Wegenbelasting 51
Telefoon 28( wordt straks 10 euro)
Duo afbetalen studieschuld 87
Benzine 180
De rest is voor mān eigen spaarrekening of kleding ed
Inkomsten: 2645 netto (excl vakantiegeld en dertiende maand, voor 36 u pw)
Uitgaven:
Huur 780 euro
Gas, water, licht 150 euro
Zorgverzekering 142 euro
Overige verzekeringen 35 euro
Tv + internet 60 euro
Telefoon 15 euro
Fitness 15 euro (via mān werk)
Boodschappen 250 euro
Uiteten 200 euro
Shoppen ed 50 euro
Huisdieren 30 euro
Sparen 500 euro
Geen idee waar de rest blijft eigenlijk, haha
Inkomsten:
1680 netto voor 32 uur
61 zorgtoeslag
304 huurtoeslag
Uitgaven
670 huur
92 elektra en warmte
16 water
58 gemeentelijke heffingen (10x per jaar dus niet elke maand)
100 zorgverzekering
20 telefoon
10 inboedelverzekering/aansprakelijkheidsverzekering
56 internet
60 duo afbetalen
200-250 boodschappen
400 sparen
De rest aan leuke dingen en losse aankopen
Jaarlijks nog uitvaartverzekering 45, reisverzekering 36, bibliotheek 50, ns voordeeluren 52
Ik heb sinds deze maand een nieuw salaris dus even alles op een rij zetten, motiveert me weer.
CBK in Groningen, maar zal vast ook op andere plekken wat soortgelijks zitten (zag in de stories van Tim den Besten dat hij ook een werk van de kunstuitleen had!). Het is echt zo makkelijk, had voor mijn verjaardag een tegoed gekregen, maar ja dat is natuurlijk allang op, dus ik denk dat ik nu al ruim een jaar ervoor betaal. Misschien is het ondertussen al wel van mezelf
Nouja, ik vind 2300 + vakantiegeld + 13e maand + een auto best hoog voor een eerste baan hoor!
Ik denk dat je dan best een verkeerd beeld hebt van wat ānormaalā is
Ik bedoel, het zal voorkomen maar dat maakt het niet meteen normaal.
Ah ja, ik had ook haar vriend aangehaald, omdat ze specifiek zei dat ze beiden veel geluk hadden. En voor de leaseauto, mijn mobiliteitsbudget was exclusief brandstof 760 bruto, en mijn netto bijtelling (om de auto prive te mogen gebruiken) 150 per maand, en dat was nog relatief weinig. En ik zit dus in dezelfde sector, en mij valt het echt tegen hoeveel collegaās bij andere bedrijven betaald kregen, 2000 bruto bijvoorbeeld. Maar, je bent erg gewild, dus volgens mij kun je als je ervaring hebt makkelijker grote stappen maken als je switcht van bedrijf.
Ik voel me geĆÆnspireerd door het spaardoel 30k op je 30e. Nog 25 maanden te gaan, dus ongeveer 500 euro per maand. Letās do this.
Ja ik voel me ook geĆÆnspireerd daardoor! 750 per maand in mijn gevalā¦ moet ik misschien wat meer gaan werken
Ik dacht er ook aan om dat te doen. En toen realiseerde ik me plots dat ik daar nog maar twaalf maanden voor heb en dat ik beter een realistisch doel kan stellen De helft moet wel lukken.
Haha ja leuk! Ik vond dat wel een mooi bedrag op een mooie leeftijd. Ik ga trouwens heel hard dus als ik zo doorga heb ik het op mān 29e al haha (maar ik wil niks jinxen)
Wow 30k op je 30e klinkt mij echt bizar utopisch in de oren, mag god al op mān blote knietjes danken als ik tegen die tijd op -30k sta
Hahah ohja daar hoort bij mij wel een studieschuld bij hoor, maar het doel is dan ook om die af te kunnen betalen met een deel van dat geld + een aanbetaling op een koophuis kunnen doen (of een wereldreis wie weet, yolo)
Ik ook hoorā¦ ben de 30 al gepasseerd, maar ik zit niet eens op de helft van 30kš.
SORRY WAT
Ik dacht dat jij veel jonger was
Hahahaha nu voel ik mij echt heel oud
Haha je bent niet de enige!