Show je handschrift

10 likes

Ik vind dit handschrift heel erg bij jou passen haha!

1 like

wow een kijkje in de notulen van de aandeelhoudersvergadering van FF?

10 likes

15 likes

20 likes

WOW haha ik kon die spiegelbeeld niet eens lezen! Ik kan niet eens mijn eigen naam schrijven in spiegelbeeld. Ik heb er een spiegeltje bij gepakt om te zien wat er staat, super knap!

1 like

Haha ik heb vroeger op de middelbare school heel veel geoefend en schreef altijd in spiegelschrift in mijn dagboek :sweat_smile:

1 like

Ik word dieptriest van dit topic omdat ik echt als een overjarige kleuter schrijf en de meeste zo netjes. Maar het positieve is dat er hier nog meer met een kleuterhandschrift zijn :star_struck:

2 likes

Na heel lang niks weer handgeschreven notities bij het studeren.
Heerlijk om al die handschriften te zien

• met spelfout.
9 likes

Nu al kramp. :joy::joy:

49 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Omg wat clean. Doet me denken aan het handschrift van mijn juf op de basisschool!

1 like

Jouw r is veel fancier dan de r die ik vroeger heb geleerd

Net als de hoofdletters trouwens met zo’n krul eraan vast!

Mooi clean haha, lijkt op hoe Mik schreef van ik mik loreland :yum:

1 like

Aantekeningen maken op papier is zo fijn (tot je waterdruppels morst)

21 likes

Wordt helemaal rustig en zen van die mooie handschriften hier. Ik wilde dat ik zo netjes kon schrijven (zonder kramp) maar geen geduld en ik krabbel en kras dan maar wat. Als ik dat zo kon zou ik ook veel meer op papier schrijven
Mijn moeder zegt altijd dat ik eigenlijk links was vroeger maar als kind op de basisschool me heb aangeleerd dat ik rechts zou zijn en daarom nu lelijk schrijf :slightly_smiling_face:

3 likes

Heeft iemand succesvol zn handschrift aangepast na de basisschool? ik zou heel graag mn handschrift verbeteren maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Ik heb mijn t en z eens succesvol veranderd en dat was even wennen, maar gaat nu volledig automatisch. Maar heel handschrift, geen idee!

1 like

Ik heb in mijn emo periode mijn t (met een boogje onderaan) verandert in een t zoals een kruis. Zoveel spijt van. Baal echt van mijn lelijke t. Maar ik kan het nu echt niet anders meer. :’)

1 like

Ik doe een andere z!

1 like