Show je handschrift

27 likes

En zo schrijf ik als ik aan t leren ben, best groot :joy:

4 likes

Iemand tips om ook een mooi (leesbaar) handschrift te krijgen :innocent:

Dit is die van mij gewoon normaal geschreven, niet super snel of super netjes maar gewoon zoals ik altijd schrijf.

Ik probeerde ook nog even aan elkaar te schrijven. Dit is niet meer zo’n succes hahah

5 likes

Haha vraag me echt af wat mensen raar vinden aan je r, zo schrijf je die letter toch gewoon :’)

3 likes

Ja dat dacht ik ook, maar ik hoor het serieus best vaak. Of dat ze zeggen ‘is dit een ‘r’ of een ‘n’?’ Dus ik denk dat als ik wat sneller schrijf mijn r en n op elkaar lijken of zo.

2 likes

Mijn prachtige linkshandige handschrift.

5 likes

Dat zou wel heel toevallig zijn :sweat_smile:
Ik schat de kans heeeeeeeel klein maar als je het echt wil weten mag je me altijd pm’en haha

Nope, gaat 'm niet worden helaas. Was wel grappig geweest!

1 like

Ik ben ook leftie!

Gaat dit over alles of alleen over schrijven? Want ik schrijf rechts maar ik knip links en doe heel veel dingen tweehandig :joy:

Twee weken voor het tentamen

Een dag voor het tentamen

7 likes

Over 10 weken studeer ik af en dan mag in niet meer leesbaar schrijven :stuck_out_tongue: heb alvast geoefend zoals je ziet.

22 likes

16 likes

Sorry niet-meiden ook natuurlijk hallo.

15 likes

Een one-taker inclusief foutje, maar dat gebeurt. De Leven.

15 likes

Dit doet me denken aan een juffen/meesters handschrift, precies zoals ik het geleerd heb op de basisschool met mijn houten vulpen haha, mooi!

Haha dank! Ben idd juf maar dit is wel eigen gemaakt hoor. Het is niet precies zoals het ‘hoort’.

1 like

Een samenvatting van een vak waar ik volgende week een tentamen voor heb :nerd_face:

4 likes

lekker groot en zwierig

4 likes