Oh, had die poll nog niets een gezien haha
Wat is Safe voor hysterische serie zeg. Nog steeds vermakelijk en spannend maar er gebeurt echt van alles door elkaar
@anon98052296 die serie wil ik ook gaan kijken! Mijn vriend wil alleen ook meekijken dus het komt er nog niet echt van helaas! Ben heel erg benieuwd.
Vandaag heb ik seizoen 7 van Suits afgekeken. Allemachtig wat waren die laatste 5 afleveringen slecht zeg! Zag online dat er wel een nieuw seizoen komt met Katherine Heigl als nieuw castlid. Ik vind haar stom dus weet niet of het nog te redden valt.
Meeste stemmen gelden⊠het serie- en Netflixtopic zijn samengevoegd.
@anon98052296 Ik vind het een beetje een slechte versie van Desperate Housewives qua sfeer haha, maar alsnog stiekem wel vermakelijk
@Krabsalade Die vond ik ook echt super leuk!! Ze zouden wat mij betreft meer mini series mogen maken.
Ik ben net aan the rain begonnen.
Vermakelijke serie, maar niet zo eentje die je vervolgens al je vrienden aanraadt omdat hij zo ijzersterk is. Ik blijf het een voornamelijk intrigerende serie vinden (dus niet echt zozeer spannend) en ik vond de diversiteit van personages ook best leuk. En het uitgangspunt van die gated community vond ik ook interessant. Maar:
Einde Safe
Ik snap niet waarom die Bobby (? toch, nu al zijn naam kwijt) al zijn oude vrienden zonder aarzelen vermoordt en vervolgens Jenny heel lang in zijn kamer laat zonder iets te doen. Als ze vervolgens âbesluitenâ dat ze toch dood moet, doet hij er ook echt lang over om zijn pistool te heffen. Waarom? En het eind zat er natuurlijk dik in, want natuurlijk kon Bobby op voorhand niet weten van Jennyâs en die vriend hun kennis over de brand, dus het moest de agente wel zijn. Ik vond het ook best vervelend dat iedereen iets te verzwijgen had. Dat is natuurlijk een plotkeuze, en prima als ze daar echt goede beweegredenen voor hebben, maar bijvoorbeeld van die zoon van de agente begreep ik niet waarom hij niet direct de waarheid kon zeggen. Net als de vader/echtgenoot: âZe vroeg me niets te vertellenâ. Ja, eh, ze is vermist? Boeiend wat ze vroeg.
Dat vond ik echt een goeie serie! jammer dat er geen seizoen 2 van is.
Op het einde zit je echt zo;
Lukt dit zo? Ik vond the Rain in het begin ook echt saai, kwam er niet door heen. Maar nu ze niet meer alleen zijn en er wat meer groepsdynamiek is vind ik het wel heel leuk. Ben nu pas bij afl 3 of 4 dus ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Ik ga zo even inhoudelijk reageren want ik zit nu op de fiets en moet teveel typen dan haha
Safe einde
Ik snapte dat over die gated community dus helemaal niet, want woonde Sia daar nou wel of niet in? Aangezien Pete haar af had gezet bij het hek. Was mij echt vrij onduidelijk, maar misschien heb ik die uitleg gemist. Verder heeft Bobby toch niet al zijn oude vrienden vermoord? Craig zat in dat instituut, Rachel was al dood, Helen heeft hij inderdaad vermoord maar hij zat ook niet achter Sophie aan toch? Of heb ik dat ook gemist? Ik heb het idee dat hij er achter kwam dat Helen de tape nog had en die wilde halen, maar Jenny had de tape, dus heeft hij haar misschien een paar meppen verkocht en was ze ineens dood en heeft hij om sporen te verbergen het huis in de fik gezet? Dat was wat ik dacht.
Verder snapte ik ook niet waarom Sophie nog zo hulpvaardig was, want voor haar was het alleen maar beter als een ander de schuld kreeg. Natuurlijk waren die nieuwe rechercheur en die mannelijke rechercheur er ook goed mee bezig maar ze had het net zo goed een beetje kunnen verdraaien allemaal en dan was die vader gewoon de bak ingedraaid. Natuurlijk zou dat ook wel uitkomen, maar ik vond dat zij ook een beetje makkelijk was ofzo?
Dat je ook zegt dat het die agente âmoestâ zijn vind ik ook twijfelachtig, want Chris zijn dood had natuurlijk ook een andere reden kunnen hebben. Waarom Jenny zich heeft verstopt is mij ook helemaal niet duidelijk en hoe het kan dat niemand haar heeft gezien snap ik ook niet. Ze stond nota bene achter een bosje tijdens die wake. En hoe kwam ze aan die regenjas? Waar at ze? Nou ja, ik heb echt nog heel veel vragen, hahaha. Ze heeft volgens mij Ă©Ă©n nachtje bij Helen geslapen maar ze was vijf dagen vermist en haar knotjes zaten steeds nog strak op dr hoofd, behalve in dat hotel, toen was ze ineens een drupje ellende. En wat deed die scooter van die vriend op het station? En is zij nou van dat feest weggegaan naar die Bobby in haar eentje ipv samen met haar vriend?
God wat een vragen zeg
Ik vond het tweede seizoen van 13 reasons why eerst net zo kut als het eerste seizoen maar daar kom ik nu even op terug want vanaf ongeveer de tweede helft vind ik het wel een goed seizoen!
Safe einde
Nee, volgens mij woonde Sia daarbuiten. In mijn hoofd waren er vijf huizen in die community die van personages uit de serie waren: dat van de hoofdpersonages, Sophie, Helen, de vader van Craig en de lover van Pete. Maar ik zit nu helemaal in andere verhalen dus het voelt bijna als diep graven om deze informatie weer terug te halen.
En Bobby, nee, hij heeft niet iedereen vermoord, maar leek er wel weinig moeite mee te hebben geweld te gebruiken zijn eigen hachje te redden en dus te moorden als het daar op aankwam.
En dat ik dat zeg kan je twijfelachtig vinden haha, iedereen beleeft zoân serie ook anders, maar voor mij moest het de agente wel zijn ja. Ik kijk en lees veel thrillers en iemand als Bobby is in een thriller geen goede âeinddaderâ, omdat hij niet echt onderdeel van het verhaal is verder. Hij wordt te laat geĂŻntroduceerd. Dus ja, vanaf het moment dat we wisten dat het om die brand ging en wisten wie erbij betrokken waren, was het voor mij vrij duidelijk dat Sophie nog wel een rol ging spelen. (Als hij wel de einddader was had dat gekund, maar dan was het weer noodzaak dat iemand anders een âsubrolâ had.)
Jenny zat trouwens volgens mij langer bij Helen ondergedoken dan die ene nacht. Die scooter vond ik ook apart trouwens, want hoe kwam zij aan de sleutels dan?
Ben nu bezig met The Bold Type, kijkt iemand dat? Ga daarna beginnen aan seizoen 2 van 13 Reasons Why.
Sinds wanneer zit die intro voor 13 Reasons Why? Bijzonder dat ze dat hebben gedaan.
Gisteren en vandaag Safe gekeken. wel oké, niet bijzonder spannend ofzo.
Vorige week begonnen met Friends en het is zo leuuk. Wilde er eerst niet aan beginnen want de kwaliteit is niet heel geweldig, maar nu kan ik niet meer stoppen hahaha
Jezus CHRISTUS wat een kut kut kut kut einde van The Rain, ik ben gewoon boos, wat een dom mens
Welleke
Huh die jean?? Die andere twee zijn niet echt superblond toch