Series & Netflix

Oh dat was vroeger echt mijn favoriet!

1 like

Weet je dit zeker? Schijnbaar worden de seizoenen steeds gekker en gekker en is er een mega debiel einde. Ik behoed je even voor onnodige frustratie :stuck_out_tongue:

Ik ben voor de tigste keer aan Doctor Who begonnen :heart_eyes:

Noooooooo! Nou, nu ben ik echt al te benieuwd naar de rest haha… Als ‘t echt te gek wordt haak ik wel af :’) thanks voor de tip!

Lost, geweldig. Zoals @ClaireCharlotte zegt wordt het inderdaad vrij raar, maar seizoen 1 is echt steengoed vind ik. Ik ben ergens in seizoen 4 of 5 gestopt met kijken (heb ik vaker met series, dan zakt de behoefte gewoon of zo) en toen was het al behoorlijk vreemd.

Maar Sawyer is echt mijn guilty pleasure-man, haha.

3 likes

Citaat Ja die ben ik nh ook aan het kijken haha

Ik volg actueel The Expanse (S3), Westworld (S2), Brooklyn Nine Nine (S5) en Modern Family (S9), maar volgens mij zijn van die laatste twee het seizoen bijna afgelopen. Op Netflix ben ik nu bezig met Homeland en als ik iets luchtigers wil, ga ik verder met Gilmore Girls.

Gisteren aflevering 4 van The Handmaid’s Tale seizoen 2 gezien, vond deze wel weer heel tof!

Ik heb m ook gisteren gezien.

Spoiler

Vond het heel creepy hoe Serena bij haar in bed ging liggen. Ik ben ook benieuwd of we snel te zien krijgen hoe het met Hannah gaat. Wat voor mensen zorgen er voor haar en of ze een soort school hebben met indoctrinatie?

Handmaid's Tale S2E4

Ja, zo creepy he! Ik dacht echt… wat is dit nou weer. En ook gewoon die heel situatie dat Aunt Lydia zegt: June heeft Offred ontvoerd, June heeft Offred dit aangedaan… bah.
En inderdaad, ik ben heel erg benieuwd waar Hannah nu is. Hoop dat we daar de volgende aflevering wel duidelijkheid over krijgen.
Ik denk dat de situatie met Serena ook nog wel uit de hand gaat lopen by the way.

2 likes

@Louvitaines @ClaireCharlotte

S2e4

Ja ik snap de beweegredenen van Serena niet om zich neer te leggen bij dit leven. Kan een kinderwens je zoveel waard zijn? Ik hoop ook op meer achtergrond

Gisteren met de eerste aflevering begonnen van seizoen 2 van 13 Reasons Why maar ik vond het echt saai en heb het halverwege uit gezet

:raised_hands:

Iemand ook al alle afleveringen gezien van het nieuwe seizoen van 13 Reasons Why? Want de laatste aflevering… ik ben er echt misselijk en naar van :pensive: .

ZO SNEL! Ik kom er niet goed in. Meh.

hierboven staat ergens dat Netflix eigenlijk maar weinig series heeft, dus dat dat niet de lading dekt. Maar dan kan je er beter Netflix&Videoland topic van maken en een los Serie topic, denk ik.

Het is even doorbijten ja. Maar in mijn ogen zeker wel waard om het gehele seizoen af te kijken.

Ik moet nodig de handleiding gaan lezen om te weten hoe ik spoilers kan plaatsen.

Ja snap wat je bedoelt, dat is onhandig. Het maakt mij verder niet uit hoor :smiley:
Kijken of dit werkt:

• 1 Netflixtopic en 1 serietopic
    • 1 Netflix-Videolandtopic en 1 serietopic
    • 1 Serietopic voor alles

0 stemmers

Ik had niet gezien dat er een Netflix topic was :sweat_smile:.

Beter een topic voor alles!