Moet je bij The Rain blijven opletten? Of kun je tussendoor ook even seksen?
Dit is een serieuze vraag trouwens.
Nah het gaat best snel dus je mist dan wel veel
OkĂ© dan eerst kijken en dan het âchillâ gedeelte!
Ik heb the Rain Engels nagesynchroniseerd gekeken zodat ik kon luisteren en andere dingen doen (niet seksen). Was best te doen, zat een lekker accentje in.
Ik heb het recent ook allemaal gekeken. Kwaliteit stoorde ik mij na een tijdje niet meer aan.
Ik heb hem ook Engels gekeken. Maar alleen omdat hun het zelf hebben ingesproken. Daardoor was het nog wel te hebben dat het nagesynchroniseerd is.
Gister the rain afgekeken. zelfde reactie als Linus!
Daarna begonnen aan Seven Seconds, 1 afl gezien maar vind het tot nu toe erg goed! Iemand die al gekeken?
Aflevering 5 van The Handmaidâs Tale S2 vond ik echt tof! Ik wil gewoon bingewatchen :som:
Ben nog niet aan 13 Reasons Why S2 begonnen i.v.m. âik moet studerenâ. Seizoen 1 heb ik toen echt in 1 dag gekeken.
Omg ja. Ik ben nog steeds boos.
Hahah shit ik ben gister begonnen maar nu durf ik het niet af te kijken?
Waar heb je suits gekeken? Ik wacht nog steeds op seizoen 6 op Netflix
Het is wel leuk hoor verder maar ja het einde pakte me niet echt haha
Het nodigt wel uit voor een seizoen twee opzich
Ben nu bij afl 5 van The Rain maar ik kan even niet aan dat die chick al langer dan zes jaar die beugel heeft
Ja daar hebben ze dan wel over nagedacht, maar verder is iedereen wel netjes geknipt en geschoren. Kan ik niet hebben.
Mijn vriend en ik kijken the Handmaidâs Tale via Videoland (twee weken gratis) en we kunnen de Nederlandse ondertiteling gewoon niet uitzetten? ZO FRUSTREREND.
Nog meer mensen hier die Westworld kijken? Vind dat zoooân goede serie, mss wel mân favoriete ooit. De laatste aflevering was ook zo vet!
Ik heb dit weekend The Alienist gekeken. Luke Evans blijft heerlijk om naar te kijken, maar het einde
Einde Alienist
Ik vond het einde een beetje tegenvallen, dat die moordenaar eigenlijk maar in tien minuten al klaar was, die achtervolging werd nooit echt spannend maar vind het wel weer tof ergens dat je nooit achter het âwaaromâ zult komen
Mijn vriend heeft zoân programma die ze download. Geen idee hoe dat verder werkt, sorry!
Ahh Oke! Toch bedanktđ
Ja, die hele setting is echt tof. Ik vond het ook wel goed gedaan dat ze hun best deden ook het taalgebruik en de gewoonten van destijds er in terug te laten komen. In veel series die zich in die tijd zouden moeten afspelen leggen ze dat al snel naast zich neer maar hier was dat top gedaan
Safe einde
Einde van Safe is inderdaad mwahhh. Wat ik ook niet begreep: die vriend van Tom, Pete, bracht Jenny thuis na dat feestje en keek hoe ze wegliep. Daarna ging hij heel snel naar dat huis toe en verschuilde zich achter een muur. Hoezo dat dan? Of heb ik dit verkeerd onthouden? En waarom ging hij zo super snel rijden toen hij duidelijk achtervolgd werd door de politie in aflevering 1 ofzo. Ik dacht dat hij er nog wel wat mee te maken zou hebben uiteindelijk