Ah stom, ik moet het wel nog afkijken maar vind het tot nu toe goed. Ik vind Harlan Coben z’n boeken juist meestal niet cliché eindigen, vaak met veel plottwists. Jammer dat het nu dan wel zo is
Ja! Hele sterke serie vind ik - beetje politiek, beetje intrige, fijn eighties-sfeertje en goede muziek. En ik vond het zo leuk toen ik erachter kwam dat de hoofdrolspelers in het echt ook samen zijn haha💕
Ik heb m zelf niet gezien maar ik las vanochtend een artikel over een oud-CIA medewerkster die zei dat alle films en series waar de CIA in voorkomt helemaal nergens op slaan behalve The Americas. Die komt by far het dichtst in de buurt van de daadwerkelijke werkwijze van de CIA. Hier heb je verder niks aan maar ik vond het wel een leuk weetje en nu wil ik die serie ook zien.
7 afleveringen kun je wel met recht bingen noemen haha . Maar dat heb ik ook, ik kan heel slecht alleen bingen. Dan maar morgen weer me zijn tweeën.
Ja he
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen van The Handmaid’s Tale gezien. Ik vond de eerste 2 afleveringen erg goed, de derde viel een beetje tegen. Een beetje traag of zo. Wel vind ik het heel leuk om weer eens een serie te volgen waarvan er een aflevering per week komt. Normaal bingewatch ik altijd alle series
Kunnen we daar ook series bespreken die niet op Netflix staan?
Ook wel leuk om topic te hebben dat niet over Netflix gaat. Er zijn nog zoveel andere series, maar die raakten op het oude forum altijd ondergesneeuwd door Netflix.
Inderdaad. Ik kijk geen Amerikaanse series, dan is er daar al bijna geen aansluiting.
Ik moet de tweede aflevering van Modus van gisterenavond (op npo) nog terug kijken. Lijkt me wel een leuke serie te worden.
En heb net Bancroft gekeken, vond ik een beetje te kort. Stopte toen het net lekker op gang kwam.
En ik heb ook net Parade’s End gezien, met Benedict Cumberbatch.
Ik wacht nog even met het nieuwe seizoen van Westworld te kijken tot ik het kan bingewatchen:-)
Volg je ook het ww topic op Reddit?
@Louvitaines ik kijk ook naar Handmaid’s Tale. Kan er echt niet meerdere afleveringen achter elkaar van kijken, dan word ik depressief man. Ik las op reddit dat ze misschien wel 10 seizoenen ervan willen maken. Dat is toch niet leuk meer? Vraag mij af wanneer er dan iets positiefs gebeurt haha.
@Louvitaines en @ClaireCharlotte heb veel over Handmaids Tale gehoord maar klopt het dat die behoorlijk goor is op het gebied van marteling? Ik ben zo bang om te gaan kijken want had het een en ander gehoord en ben eeeecht een pussy. Word er heel misselijk van
Op Videoland kijk ik nu Mr. Mercedes. Nog niet zo ver maar tot nu toe wel leuk!
ik kijk the handmaid’s tale ook en vind het soms echt moeilijk om naar te kijken, ik zou het niet aanraden als je er gevoelig voor bent
Ik kijk Outlander S3❤️ Echt weer genieten
Het is inderdaad soms best wel heftig. Maar volgens mij gebeuren veel dingen ook buiten beeld en dan hoor je het alleen. Ik hou soms mijn handen voor mijn ogen omdat ik ook pussy ben . Misschen gewoon een aflevering kijken dan weet je snel genoeg of je het aan kan?
Op sommige momenten is de serie wel heftig inderdaad, maar dat maakt de serie ook zo gruwelijk
En @ClaireCharlotte, 10 seizoenen?! Are they crazy
Ik vind het wel vermakelijk. Weet niet of ik er speciaal een videoland acc voor zou maken…
Door jullie reacties weet ik al dat het niets voor mij is. Kon het boek van 12 years a slave niet eens uitlezen laat staan de film zien. Echt jammer, moet daarom zooooveel films en series skippen maar helaas!
Oh en the good wife vond ik echt heel saai of is dit een impopulaire mening
Ik ben begonnen met Lost, staat sinds kort op Videoland! Vroeger wel eens wat afleveringen van gezien, maar niet genoeg om 't hele verhaal te snappen. Echt verslavend deze serie!
Zijn er mensen die the Handmaid’s Tale kijken en ook het boek hebben gelezen? Ik heb het boek gelezen en vraag me af hoeveel er overblijft van het verhaal.