Meh, ik vond die hoofdrolspeler in seizoen 1 soms al zo dramatisch
Ik ben afgelopen week begonnen met the rain. Heerlijke serie!
Ah jaloers. Ja ik kijk hem dus met mijn vriend, maar nu moet ik wachten
Ik keek arrow moet nu zo’n 6 a 7 afleveringen nog. Vind het lastig doorkomen nu. Volg jij het nog wel elke week? Ook supergirl volg ik het laatste seizoen niet echt meer.
ahh dit vind ik echt kut want ik vindseizoen 1 zo spannend. maar dan snap ik wel dat ze na seizoen 2 gestopt zijn
ja ik ben dit gaan kijken omdat ik HoC niet trok ofzo, ik vond hem TE evil ofzo. Kiefer is zo’n lekkere softie alleen krijg ik ook de hele tijd een beetje Hunger Games vibes omdat ie zo op zn vader lijkt
Ik heb net 2 afleveringen van Safe gekeken maar wordt het snel spannender? Het boeit me nog niet nu
Dan haak ik af. Vind het acteerwerk nu ook niet je van het.
Heb hem net afgekeken en je had gelijk haha! Goed einde. Vind het écht heel jammer dat het nu is afgelopen
@anon68622085 leuke serie heb je🤓
@Rozecoupeschaar jaaa he en nu is t zo jammer dat je m af hebt en moet wachten op deel 3
@Maestoso ohja lie to me is idd geweldig!! Ik heb daar ook echt veel om moeten lachen. Echt jammer dat het maar 3 (toch?) seizoenen waren.
Haha, ja echt hè! Geen idee, maar zal wrs wel zoiets zijn
Ben bij aflevering 3 van 13 readings why s2, maar ben nog niet echt overtuigd… vind het heel irritant dat Hannah ineens terug is op deze manier (kun je hier ook een spoiler doen? Wil niet teveel zeggen voor mensen die nog moeten kijken)
Echt toffe serie! Wel jammer dat het zo abrupt stopt.
Ik vind Safe heel leuk maar wel langdradig. Ik vind die vader van Sia wel echt geweldig, hahah
Net Evil genius afgekeken. Was weer een fijne netflix originals docu. (Beetje in de zelfde sfeer als making a murder)
Mijn vriend en ik hebben zeven afleveringen gekeken op één avond. De achtste de avond daarna.
Ik kijk trouwens maar heel af en toe netflix als ik alleen ben. Ik kan ook niet meer bingen als ik alleen ben? Na twee afleveringen van iets ben ik het helemaal zat. Denk dat het een positieve ontwikkeling is.
Met mijn vriend samen kijk ik dan wel weer veel achter elkaar. We zijn nu begonnen aan The Letdown, vinden we tot nu toe heel leuk!
Ik heb anderhalf seizoen gezien! Het eerste seizoen vond ik heel erg leuk, daarna wat minder.
Wat vond je van safe?
Ja, ik! Seizoen 1 keek ik zo weg, daarna zakte het wel wat in, maar vond het laatste seizoen dat op Netflix staat wel weer beter.
Ik ben nu bezig met “Top of the lake”. Goede serie!