Ja, ik volg deze ook! Vind hem ook best leuk. Kijkt wel lekker weg maar ik blijf het wel raar vinden dat hij in dat pak zo herkenbaar is maar niemand hem herkent.
Ja, dat vind ik ook nog steeds een beetje raar, maar goed daar hebben ze altijd last van in superheldenseries.
Een aanrader qua film: 30 minutes or less.Van het begin tot het eind niet op mijn telefoon gezeten hahah, Dat zegt wel wat.
haha dat met Dakota had ik ook, en whatâs up met die schoudervullingen? Zou dat een soort klasse symbool zijn?
13 Reasons Why seizoen 2 staat online op Netflix!
Jaaaa dit wilde ik ook net komen posten! Wilde vannacht al beginnen maar toen stond t er nog niet op, zin innnn
Aaah ik ben echt aan het twijfelen of ik alle afleveringen zal downloaden en ze dan in het vliegtuig kijk maar ik weet niet of ik zolang kan wachten (3 juni)
Aaaargh kijkt nou niemand Arrow/The Flash/ Supergirl of Legends of tomorrow?
Verder ga ik ook 13 reasons why deel 2 kijken en binnekort ook weer Orange is the new Black!
Dear White People is echt het beste ooit!
Ik kom alleen even zeggen dat ik la casa de papel echt geweldig vind. Spaans is echt een goede taal voor een serie haha. Nog 2 afleveringen en dan heb ik alles gezien. Daarna maar weer 13 reasons verder kijken. Verder weet ik nog niet waar ik aan moet beginnen. Heb via videoland alle seizoenen van CSI onlangs gekeken en the blacklist ben ik daar nog mee bezig omdat die verder is dan netflix. Dus als 13 reasons why en the blacklist afgelopen zijn weet ik nog niet wat ik moet gaan kijken haha.
Het einde van La casa de papel is echt goed vond ik!! Kan niet wachten op deel 3, idd een hele goede serie en het Spaans maakt het helemaal af <3
ohhh nu kan ik helemaal niet wachten haha heb ze gedownload om het na mijn werk in de trein te kunnen kijken! Nog 5.5 uur en dan kan ik kijken. Seizoen 3 komt pas in 2019 las ik:scream:
The americans is ook echt een aanrader!
Oooh niceeee Wees blij dat je je er nog op kan verheugen, hahah!! Jaa duurt nog lang he Rond 8 uur dus pas? Poooor you!
Echt bijna 1 af. Ik hoorde ook dat die verder nu gecancelled is, is het nog waard om hem dan âafâ te kijken?
@Jeg Ik vond the rain ook een beetje flauw einde. Heb nu niet echt zoiets van âwoowww ik moet een seizoen 2 zienâ ofzo. Was die serie al een beetje vergeten eigenlijk.
@Namorada Ja tot 20u werken helaas.
Oeehh, dat ga ik zo hard bingewatchen dit weekend. Goed dat je 't zegt, was het helemaal vergeten!
Ik lees net dat Jane the Virgin gaat stoppen na het 5e seizoenâŠ
Neeeee Ik houd zoveel van die serie.
Ja? Ik wilde er net aan beginnen namelijk, maar nu twijfel ik haha