Series & Netflix

Ik zit nu in seizoen 2 van Peaky Blinders en moest mezelf net dwingen te stoppen met kijken. (Aflevering 2 nu.) Thomas. :heart:

Yas yas!!! Wanneer op netflix?

er komt een nieuw seizoen van The Hills op MTV! Het zou zonder LC zijn, maar wel met Whitney, Spencer, Heidi, Audrina en Jason (zegt US Weekly toch)

9 likes

Dit wordt echt iets waarvan je weet dat het nooit meer “zoals toen” wordt maar toch gaat bingewatchen haha. Heerlijk, kom maar door.

Ik ben hier wel benieuwd naar!

12 likes

Oh daar kan ik me nu al op verheugen haha.

Heerlijk. Die kleur rood, een bos op de achtergrond en een witchy theme. :woman_mage:

1 like

Love it! Lekker herfstig.

Kijken mensen hier Sharp Objects?

1 like

Ik wil er binnenkort aan beginnen want ik vond het boek zo leuk haha. Is het wat?

Ik vind het heel vet! Heel broeierig en met allemaal laagjes. Ik zou het omschrijven als een mix tussen Big Little Lies en True Detective.

3 likes

Klinkt zoals het boek ja, zin in :heart_eyes:

1 like

Ik heb hem stiekem al twee keer gezien, zo’n fijne film <3

Bonus Family is leuk! Tweede seizoen wel iets minder leuk dan seizoen 1 maar het kijkt lekker weg :slight_smile:

Weet iemand wanneer die serie van netflix komt met dan uit gossip girl? Iets over een stalker?

You heet ie! Maar ik kon niet vinden wanneer.

1 like

Het tweede seizoen van Atypical komt begin september. Leukkkk

9 likes

Dat dacht ik ook al!

1 like

Net To All The Boys I’ve Loved Before gekeken en wil ‘m gewoon meteen nog eens zien? Zooo’n lieve film, kreeg er zelf gewoon kriebels van in m’n buik hahah

12 likes

Ik kom dus echt niet door seizoen 2 heen :frowning:

Ooh! Waar ben je dan met kijken? Toen ik dit postte, had ik net aflevering 1 gezien met de cliffhanger [tbc]:

Peaky Blinders s02e01

dat Thomas helemaal tot moes was geslagen.

Maar het is wel een langzame serie ja. Ik zit al heeel lang gestrand in seizoen 2 van Breaking Bad terwijl iedereen die serie helemaal geweldig vindt. :smiley: Edit: beetje onlogische zin, maar ik bedoelde dat je met dat soort series echt ineens vast kan lopen.