Velvet en spin-off Velvet Colleccion
Ik mis Terrace House altijd zo hard wanneer ik de nieuwste afleveringen heb gezien, maar nu heb ik dus de reeks vóór boys and girls in the city gevonden en heb ik ACHT nieuwe (oude) seizoenen om te kijken
Ga k op mn lijstje zetten, thanks!
Ik heb net het nieuwste seizoen van OITNB gekeken en AARGH
Spoilers
NEEEEE Blanca en Taystee
Ik ben wel blij dat Piper haar vrijlating niet verkloot heeft want eerlijk ik denk dat we allemaal wel tot de laatste seconde dachten dat ze gillend terug naar binnen zou lopen
Komt er nou nog een seizoen, waarschijnlijk wel he?
Samenvatting
ik vind het ook super erg voor beiden. Ik geloofde echt dat Taystee vrijgesproken zou worden. Ik heb echt gehuild toen Blancaâs vriend haar stond op te wachten.
Er komt nog een seizoen en dan is het gedaan.
ja dat is echt jammer. En ik was nog meer teleurgesteld, omdat ik dacht dat het hele seizoen er al op stond
En ik zie dat je nu met Atlanta gaat beginnen, dat is zoân leuke serie!
Heb net eindelijk de laatste aflevering van Westworld gekeken en ik snap er weinig van hahaha.
En nu verder met seizoen 2 van The Bold Type. ď¸
Ik weet niet of er hier ook mensen zijn die ex on the beach kijken, ik kom er nu pas achter dat er een US seizoen is, de eerste 2 afleveringen zijn niet meer te bekijken via mtv.nl. Heeft iemand een linkje toevallig? Kan niks vindenâŚ
Mecanisimo vond ik leuk! Is wel Braziliaans, gaat over corruptie
Wanneer komt nu het nieuwe seizoen van The Sinner op Netflix? Zou toch per 1 augustus al zijn?
Ik wacht eigenlijk met smart op seizoen 3 van The Affair.
Waar kijk je dat?
Ik stuur je even een bericht!
Volgens mij in augustus in Amerika, tenminste dat was vorig jaar en toen was het eind oktober/begin november hier online!
Wie weet waar ik Brooklyn Nine-Nine seizoen 5 kan kijken? Ik heb zojuist s1 tm 4 op Netflix gekeken. Need more!
Ik kijk âi am a killerâ en ik vind het zo intrigerend en interessant allemaal
Jaa vond ik ook. Bij sommigen kan ik geen empathie voelen, maar bij anderen⌠wow. Ik vind dat echt de kracht van de serie. Dat je in het begin denkt âwat ben jij een gore paardenlulâ, maar dan meer kanten van het verhaal hoort en er meer bekend wordt over het verleden van de gevangene en dat je er eigenlijk achterkomt dat die mensen ook op een bepaalde manier slachtoffer zijn. Knap gemaakt.
Vond ik ook! Heb alles alleen zo snel gekeken dat ik er nu alweer door heen ben
Ik kijk nu la casa de papel maar dit is net als orange is the new black dat iedereen opeens met elkaar gaat seksen. Doe niet.