Volgens mij aflevering 3 of 4. Vond het eerste seizoen heel fijn maar deze zo zwaar ofzo.
Ah, daar ben ik nu ook (aflevering 3 vandaag gezien). Snap wel wat je bedoelt, al heb ik er niet echt last van.
Heeft er iemand Pose gevolgd?
The choice! Voor de volgende keer misschien. Is gebaseerd op een boek van dezelfde schrijver als the notebook
Ik ben hem nu aan het downloaden van Netflix zodat ik hem morgen in het vliegtuig kan bekijken! Ben benieuwd
Leuk!! Laat maar weten wat je ervan vond!
Bestaat er ook een aflevering van Homeland waarin Carrie niet tegen ALLES wat iedereen van haar vraagt/haar beveelt ingaat? Tegendraads kreng.
Ik wil er ook graag aan beginnen, naja heb net 3 minuten gekeken naar aflevering 1 S2 maar ik durf niet verder te kijken . Vond seizoen 1 zeg maar niet eng en ging toch even de trailer kijken en nu durf ik niet meer te kijken
Is het echt hele tijd eng? Jezus wat een pussy ben ik
Ik heb gister het nieuwe seizoein OITNB gekeken, vond het wel veel leuker als het vorige seizoen maar ik vond het einde wel een beetje een anti-climax⊠Er gebeurde niet echt iets.
Daarna begonnen met Insatiable maar moet zeggen dat ik al wat met mn ogen heb zitten rollen. Alsof je leven alleen maar fantastisch is als je dun en mooi bentâŠ
Volgens mij heeft niemand echt verder gekeken bij Insatiable want ik ben bij aflevering 4 of 5 en het gaat echt totaal niet over âje leven is alleen leuk wanneer je dun bentâ. Het begint inderdaad zo maar dat is uiteindelijk totaal niet waar de serie over gaat ⊠en laten we eerlijk wezen, je wordt helaas in onze maatschappij ook meer geaccepteerd als je dun bent. Missverkiezingen zijn helaas alleen nog maar voor dunne mensen. Dus ze zetten ook nog eens een aardig realistisch beeld neer.
Daarbij vind ik de serie trouwens best slecht haha, het is te duidelijk geacteerd maar het vermaakt me wel.
Nu zal ik me wel ergens even gaan schamen dat ik deze fatshaming serie kijk !!!&/9:8:âŹ39!, groetjes een te dikke ffâer.
Meer het zien van iets akeligs. Wacht ik doe even in een spoiler
Sinner seizoen 2
Omdat ik in trailer dus 2 lijken zag liggen en of die beelden nog vaak te terug worden gehaald in de afleveringen. Ben zelf nogal gevoelig voor dat 's nachts beelden blijven âhangenâ . Dit had ik bij seizoen 1 helemaal niet, dat vond ik echt spannend maar niet eng
sinner seizoen 2? OMGGGGGGGGGG yes
Haha ik heb inderdaad nog niet verder gekeken dan de eerste aflevering! Ik ben zelf ook een te dikke FF-er dus ik moet zeggen dat het onderwerp me ook persoonlijk raakt
Ik zal het nog een kans geven, vind het acteren niet echt van een hoogstaand niveau maar wie weet vermakelijk haha.
Dit vind ik ook heeeeel fijn nieuws.
hahah ow nee ik heb haar spoiler geopend stiekem
ze heeft het over de trailer
of staat hij wel al online @Sofia?
Ik vind alles aan Insatiable overduidelijk een parodie (elk personage, elke gebeurtenis), maar veel mensen interpreteren het idd niet zo, dan snap ik wel dat je het niks vind. Ik vind het ook niet fantastisch of zo, maar die serie krijgt volgens mij wel veel kritiek die onterecht is!
Is een beetje zoals mensen die Jane the virgin veel te dramatisch en onrealistisch vinden maar niet echt doorhebben dat het een parodie op het genre is. (al is JTV 100x beter dan Insatiable)
Die sinner spoilers, hebben jullie het al gezien of gaat dit over de preview ofzo? @Sofia @trenchcoat
Ohhhhhhh dat had ik ff helemaal gemist, thanks!!!
Sinner seizoen 2. Geen spoiler.
Ah thanks voor je uitgebreide uitleg! Mezelf kennende kan ik me toch niet inhouden om het niet te kijken haha. Maar net wat je zegt, dan zet ik het geluid wel even uit :)! En scheelt ook een stuk als ik het overdag ga kijken!