Vond zelf The Fall (Jamie dornannnn!!!), gossip girl, How to get away with murder en OITNB heel leuk! Twijfel nu een beetje wat ik moet doen. Ik heb altijd een opstartprobleem bij nieuwe series
Nog een laatste poging: La Mante?
WAT WAT WAT neeeeeeee? Modern Family er af? Dit kan ik niet aan.
Someone pls call a wambulance.
Las chicas del cable!
Nahh stom dat al die leuke series eraf gaan. Hopelijk komen er ook een beetje leuke voor in de plaats
Nieuwe seizoen is er in september trouwens.
Ah chill! Weer iets om naar uit te kijken. Eerst nog 5seizoenen Desperate Housewives
Hahaha ik keek deze aflevering gisteren nog
Ik ben m nu ook aan t kijken!! Ahhh wil meteen de boeken weer lezen. Alleen was kitty in mijn hoofd altijd een super jong kindje van 7 ofzo, deze lijkt wel 12 hahaha
Ik hoop dat ze t boek wel echt volgen, tot in details
Oh de actrice van kitty is ook 15
Ik kom even binnenwalsen met een vraag:
Ik heb 1,5 jaar geen Netflix gehad en gekeken en nu sinds een week weer een abonnement. Ik heb zin om vanavond iets te kijken wat me meteen grijpt vanaf het begin. Mag een serie, film of docu zijn. Liefst lekker spannend. Wat raden jullie aan?
Thanks voor de tips. Ik ken ze allemaal, behalve the missing seizoen 2. Ik heb het eerste seizoen gezien met Joƫl Kinnaman, is dat wat je bedoel?
Inderdaad, ik zag het net in mijn overzicht hahah. Maar sla ik dan seizoen 1 over?
Top. Thanks!
jaa heb net s03e01 gekeken! Was een leuke aflevering, zooo jammer dat het maar 30 min duurt
Net la casa de las flores uitgekeken en vond het best vermakelijk, afleveringen zijn maar 30 minuten dus het kijkt wel lekker weg.
Helix is ook echt heel spannend. Gaat over een geisoleerd onderzoekscentrum op de Noordpool waar een virus uitbreekt. Seizoen 1 en 2 zijn allebei leuk en spannend. Proberen waard! The following is ook echt zoooooo goed maar ik weet niet of dat er nog op staat? Tabula Rasa is horrorspannend, Vlaamse serie. Stranger Things is ook wel spannend maar dat ken je vast wel!
Ik ga nu denk ik met Poldark en Atlanta beginnen. Echt twee totaal verschillende series haha
Ik kijk met mān vriend Luficer. Had echt bijna 8 afleveringen nodig voor we erin zaten maar vind het zoooo leuk nu.
En alleen the Good Wife. Ook leuk!
Als iemand trouwens nog Spaanse series weet let me knoww, deze heb ik allemaal al gezien:
- las chicas del cable
- la casa de las flores
- la casa de papel
- tiempos de la guerra
- gran hotel