Dat heb ik ook zo vaak! Toen ik het voor het eerst keek was ik denk ik dertien of zo, dus het lijkt me heel interessant om het nu als twintiger weer eens te zien. Ik vind het alleen moeilijk om die series online te vinden!
Ik vond very cavellari best we tegenvallen terwijl ik the Hills echt wel leuk vond.
Wat die Kristin in Jay ziet snap ik ook echt niet?
Nu even serie-loos
OITNB net klaar.
Iemand een aanrader?
La Casa Del Papel al gezien?
Of Good Girls?
Nope, zal eens kijken
Ik wil iedereen diehet nog niet heeft gezien Bates Motel aanraden. Vond dat echt een super goede serie. Heel boeiend.
Oh, ik heb trouwens een handige app om bij te houden bij welke episode van welke serie je bent. Hij houdt ook bij hoeveel tijd je besteed hebt aan series kijken, best confronterend
Het heet TV time! Ik zit nu op 1 maand, 14 dagen en 1 uur aan series.
Ik wil dit echt niet wetenā¦ Ik denk dat ik dan spontaan Netflix op zeg.
Euh nee. Nooit. Netflix is leven.
https://www.ad.nl/show/fan-van-gossip-girl-netflix-komt-met-gelijkwaardige-serie~ac0c8af9/
Ben benieuwd, komt in het najaar van 2018 op Netflix.
Oe ik ben wel benieuwd hoe dat gaat worden! Hopelijk komen ze wel met een originele verhaallijn en nemen ze niet al te veel een āserena vs blairā achtige invalshoek
Dat middelste meisje met die krullen op de foto lijkt wel op Alison van Casa del Papel trouwens
Speciaal twee weken gratis Videoland gestart om seizoen 2 van Handmaidās Tale te kijken. Kan toch weinig anders dan bankhangen met deze hitte.
Net begonnen aan The Mist op Netflix, so far so goodā¦ Ook Good Girls gekeken, vond ik vermakelijk maar niet fantastisch, eigenlijk wil ik weer een leuke serie zoals New Girl of Modern Family, iemand tips?
Ben net begonnen aan glow. Tot nu toe vind ik het best komisch.
Omg gisteren begonnen aan stranger things
Ben heel erg benieuwd! Heb laatst weer een paar afleveringen van Gossip Girl gekeken, voor de 3e keer haha
Gisteren begonnen aan The Handsmaidās Tale, ben nu al bij aflevering 6.
Ik vind dat echt zoān goeie serie! En echt verslavend ook, maar ik begon vorige week aan seizoen twee en ik heb het echt moeten afzetten want ik werd er gewoon misselijk van.
oh my god. bridget jones diary staat gewoon op netflix. waarom wist ik dit niet?
ik ben trouwens van plan om morgen in mijn eentje naar de bios te gaan om 4 films te zien. Ben ik de enige die dit doet, of zijn er meerdere die alleen naar de bios gaan? Als ik dat zeg aan vrienden reageren ze altijd geschoktā¦
Alleen naar de bioscoop gaan is echt heel normaal (en fijn!). Ik zat vanochtend in de bioscoopzaal met nog acht anderen, en zij waren ook allemaal alleen.