ja, doen, is leuk! Weet niet of je How to get away with murder ook gezien hebt, maar Bonny van daar speelt ook mee in Gilmore Girls
Ja! Of inderdaad n de herfst. Moeilijk!
Ik vond de eerste aflevering heel tof maar vond er daarna ook niks meer aan
Ik heb deze week het tweede seizoen van handmaid’s tale afgekeken. Ik was al begonnen maar vond de eerste paar afleveringen saai dus had het nog niet afgekeken. Maar vanaf aflevering 6 zat ik er echt helemaal in. Ik vond het uiteindelijk echt zo’n goed seizoen! Heb ook alle spoilers hier teruggelezen haha. Echt balen dat het nog zo lang duurt voordat het nieuwe seizoen komt.
Alleen ben zo boos over het einde van seizoen 2!!!
Nope, mijn broertje heeft ook al 5 accounts ofzo aangemaakt met de zelfde bankrekening!
Ik probeerde gister de eerste aflevering te kijken maar ik snapte er echt niks van. Ben je er uiteindelijk aan begonnen?
jaaa love him!!
Ik ben begonnen aan younger maandag en ik vind t echt heel leuk! Ben nu bijna bij seizoen 4 haha. Geen hoogstandje maar ik hield ook van the hills ed. En love Hilary duff!
Net gran hotel uitgekeken en het was echt topppp.
Haha ja ik ook. Was echt in shock! Maar ergens begrijp ik het ook wel denk ik.
Neee nog niet! nog bezig met Velvet collecion
Vind het stom dat Alberto er niet meer in voorkomt.
Ik vind het ook echt leuk, duurt niet lang, leuke verhaallijn en mooie acteurs (HALLO JOSH)!!!
Ik ben begonnen met Anne with an E. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden haha. Het heeft wel iets maar het is anders dan dat ik normaal kijk. Normaal kijk ik series zoals The Killing of The Missing. Dus ik moet nog even afwachten, misschien wordt het nog leuker
The Missing & the killing zijn mijn Favorite
Heb daarna nog 2-3 soortgelijke series gekeken!
Ben nu bijna klaar met the broadchurch, ook een soortgelijke haha
Ja Broadchurch heb ik ook al gezien! Ook een leuke
Weet iemand nog zo’n ‘realityserie’ als The Hills haha. Very cavallari heb ik net gekeken.
Misschien heeeeel obvious, maar heb je The City al gekeken?
O ja the city, helemaal vergeten maar dat was ook leuk. Echt zin om dit en the hills weer helemaal opnieuw te kijken